Avioero käynnisti vuosien piinan: "Elin varpaillani"

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Itsellä ollut samanlaista, tosin ex-puoliso oli minua kohtaan väkivaltainen.. Eikä hänen uusi nainen josta tuli vaimo ja tuli myös uusia lapsia, häntä rauhoittaneet. Olen yrittänyt vedota exän uuteen vaimoon että pyytäisi miestään lopettamaan minun kiusaamisen.. Sittemmin pyysin apua lastensuojelusta koska mies kohteli lastamme ala-arvoisesti, apua emme saaneet vaan sain kehotuksen tukea exäni isyyttä ja anta mahdollisuus, lastensuojelu ei halunnut nähdä edes haukkumaviestejä joita sateli vähintään pari kertaa viikossa. Lopulta ex pahoinpiteli yhteisen lapsemme, uuden puolison häntä puolustellessa, mutta koska oli todisteita, tuomio tuli, tosin vain sakkoja..

Tilanne ei tunnu koskaan paranevan siltä osin että lapsi on jo sen ikäinen ettei häntä voi pakottaa isän luo koska ei halua mutta minun vainoaminen ei tunnu koskaan loppuvan.. En toivo tätä kenellekään..

Vierailija

Erittäin kipeät asiat nousevat pintaan vieläkin  omasta avioliitosta,joka minun tahdostani lopulliseen eroon päättyi vuonna 1986.Tässä avioliitossa oli samoja asioita eroineen, kuin minullakin on ollut ja yllätyin itsekin,että vielä 28-vuoden jälkeenkin erosta,on näin syvälle haudattua kipua kyyneleiden kera.Kun on väärin kohdeltu ja harhaan johdettu papin aamenen jälkeen kahden lapsen äitinä, niin nämä kauhut eivät koskaan mielestä poistu.Minä en ole päivääkään katunut,että avioeron halusin,tekisin tänä päivänä aivan samoin jo siitäkin syystä,että olla lapsille esimerkkinä,ettei kenenkään ihmisen tarvitse alistamista hyväksyä avioliitossa.

Vierailija

Kyllä on tämä maarit tosiaan unelma ihminen ja mies täysi sika. Niin täydellinen ihminen että kertoo varmasti omasta ihanuudestaan jokaiselle pienenkin tilaisuuden tullen ja jakaa ihanuuttaan rajattomasti facebookissa.

Vierailija

Todella hyvä artikkeli. Toivon mukaan avaa useimpien avierovanhempien silmät sukupuolesta välittämättä. Useimminhan vastaavaan tilanteeseen joutuu isä, koska äidit saavat lastehuoltajuuden 85% tapauksista ja valtaosalla lapsista isin minimitapaamisoikeus. Lapsethan on tällaisessa kumminkin aina niitä kärsijoitä, joita ei kuunnella eikä huomata ja todennäköisesti he käpertyvät sisäänsä. Osasta tulee rajumpia. Jännä havaita, että metallimusiikki ja hevi kiinnostaa tällaisia lapsia...

Vierailija

Tämä on taas yksi uskomaton tarina ,suomenlaki ei ymmärrä eikä halua ymmärtää että mieskin kaipaa ja rakastaa lapsiaan yhtäpaljon ,kuin nainen.Uskomatonta että äiti haluaa erota ja saa oikeuden puolelleen viedä lapset turvakotiin (vaikkei isä ole mitään tehnyt),eikä lapset saa asua ennemmin isän kanssa.Tottakai mies lopuksia luopuu ja antaa perksi kun ei voi meidän laille mitään.Pelastajanahan tässä tuli isäpuoli ja lasten isä maksajaksi.Naiset aina sanovat mies ei halunnut eroa ,eipä tietenkään ,kun tietävät etteivät saa lapsia mukaansa.Nainen voi aina lähteä ja saa lapset.Lähtisikö nainen ja hakisi eroa jos ei olisi mahdollisuutta saada lapsia.Suomessa lisäksi hyvä esimerkki meillä on ihan normaalia sateenkaariperheet eli naiset lesboparit jahomomiehillä ei ole mahdollisuutta tähän ei oikeuksia adoptioon,vuokrakohtuun ym.perheeseen.tämä on tasavertainen maa vain naisille.Tämä on miesten oma vika mikseivät ala puolustautumaan ja tekemään asioille jotain.Nuoret miehet herätkää ja hakekaa oikeuksia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat