Perkele! Entinen ystäväni on avannut nettisivut

Vierailija

ajatuneet eri suuntiin?

Voithan pyytää, että poistaisi kuvista sukunimet. Pelkällä etunimellä tuskin kukaan sinua googlaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

Mä pyysin miehen siskoa poistamaan lapsemme kuvan facebookista ja hän blockkas mut...

Mun sisko oli ajattelemattomuuttaan laittanut kuvia mun lapsesta (kummitytöstään) galleriaan omalle sivulle. Kun huomasin asian niin pyysin ottamaan kuvat pois ja hän otti ne pois ja pyysi anteeksi ajattelemattomuuttaan. Ei vain ollut tullut mieleen että pahastuisin.

Kerroin miksi en halua omia/lasteni kuvia nettiin ja asia on ollut aina ok, ei suuttumista puolin tai toisin.

Mua ärsyttää ihmiset jotka tekee netissä mitä lystää ja sitten nokkautuvat kun asiasta huomauttaa. Esim. kirjoittavat nimettömänä, mutta tunnisettavasti asioistaan ja sitten huomaankin että ruotivat myös muiden elämää, henk.kojt asioita ystävistä, tuttavista tai kylänmiehistä. Ja ei todellaan mihinkään positiiviseen sävyyn vaan ihan vain juoruillakseen ja ilkeämielisyyttään.

Kun asiasta olen parille henkilölle huomauttanut niin jo on palkokasvit nokassa monin kerroin!

Aikuiset ihmiset... omista asioistaan voi ja saa kertoa niin paljon kuin huvittaa, mutta toisten yksityiselämän asiat voi jättää rauhaan. Kuvien kuin juttujenkin suhteen.

Vierailija

ja laittanut sinne minun kuviani ja jotain tekstiä meidän yhteisistä reissuistamme nuoruusvuosina yms. Siellä on myös kuvia perheestäni, mieheni ja lasteni nimet ja iät. En todellakaan ollut positiivisesti yllättynyt, kun löysin googlattuani oman nimeni tällaisilta nettisivuilta, joilta kuka tahansa saa nyt kurkistaa myös minun elämääni perhekuvien kautta. Olen julkisessa virassa sellaisella nimikkeellä, että tarve suojata yksityisyyttä on iso.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat