Jim Bob ja Michelle Duggarilla on 17 lasta: "Kaikki arvokas elämässä vaatii uhrauksia"

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Ööö tota, mitäpä jos perehtyisitte asiaan ennen kuin kirjoitatte siitä mitään? Onpa hienoa toimittajan työtä, facepalm ja slow clap... Duggareilla on nykyään 19 lasta, ollut jo yli 4 vuotta! :D Kun sarja alkoi, lapsia oli 17. Asia olisi toki selvinnyt ihan googlettamalla, jo Wikipedia kertoo asianlaidan...

Paula / toimitus
Seuraa 
Liittynyt11.6.2013

Hei, oikeassa olet! Duggareilla on nyt 19 lasta, kuten jutussakin todettiin: "Kun ensimmäinen tv-ohjelma 17 Kids and Counting alkoi, lapsia perheessä oli seitsemäntoista. Sittemmin pilttejä on putkahtanut maailmaan vielä pari lisää." Otsikossa on mainita "vain" 17:stä, koska Suomessa nähtävän tuotantokauden jaksoissa lapsia on 17. Jutun lopussa myös mainitaan: 17 lasta ja lisää tulossa (17 Kids and Counting) alkaa uudella Frii-kanavalla 1.4. Sarja seuraa Duggarin suurperheen elämää. Sarjasta on myös uudemmat versiot 18 Kids... ja 19 Kids... terveisin Paula toimituksesta

Vierailija

Saas nähdä, miten kitkerää tarinaa perheessä kasvamisesta kuulemme, kun lapset ovat kaikki aikuisia. Jotenkin kuulostaa ärsyttävältä. Ei voi olla hyviä vanhempia tuollaiset yli-ihmisiltä vaikuttavat ihmiset. Eikä aikaakaan tietenkään kaikille 19:lle ole. Ja onko lapsi onnellinen siistissä kampauksessa ojennuksessa? Siis voi tietenkin olla, mutta se mikä aikuiselle näyttää helpotukselta ei tarkoita että lapsi kokisi asian samoin. Ja pyyteettömyyskin on toivottavasti jokaisella lapsella sydämessä, eikä niin, että olen hieman pyyteettömämpi kuin muut ja sitä kautta parempi kuin muut -asenteena. Puistattavan kuuloinen ohjelma ainakin.

Vierailija

Ei saata tuntua vanhimmasta lapsesta tosi mukavalta, kun tulee koko ajan lisää lapsia perheeseen, ja ikäerot saattavat olla melko suuria. 

Vierailija

Olen seurannut sarjaa puolihuolimattomasti. Kaikki lapset vaikuttavat onnellisilta, ja kokevat vanhempiensa esimerkiksi omalle perheelleen. Vanhimmilla lapsilla on jo omat vauvatehtaat pystyssa.

Onnellisen ja aivopestyn tuntuista porukkaa.

Vierailija

Ohjelman nimi oli aluksi "14 kids and pregnant again" eli lapsia oli 14 ja Michelle odotti uutta tulokasta, ei suinkaan 17 kids and counting. Toinen epäkohta mikä kalskahti "korvaan" oli tuo että "talo on maksettu kauan sitten, velkoja ei ole", talo on rakennettu ilman lainaa. He rakensivat taloa  yli 3 vuotta ja tekivät sen pääosin itse, toki ammattilaisia oli apuna. He rakensivat talon ns perheprojektina, kuten vanhemmat kertovat. Vielä lisätäkseni tuohon, miten on vara elättää noin iso perhe, he ostavat esim vaatteet jne kirpputoreilta/kierrätyskeskuksista ja heillä on käytössä vain debit-kortit (käteiskortit) eli sitä mitä ei ole varaa ostaa ilman luottoa, ei osteta. "Buy used, save the difference", on heidän mottonsa. Ihana perhe, olen katsonut ohjelmaa netistä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat