Voiko parisuhde toimia ilman seksiä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (9)

Vierailija

Mistä tietää, että artikkeli on naisen kirjoittama? Viimeisestä kappaleesta: "Kaikenlainen itsekkyys, vaatiminen ja seksiin pakottaminen kannattaa unohtaa. Pahimmassa tapauksessa se saa aikaan suuria vahinkoja, joita on hyvin vaikea korjata."

Mies olisi kirjoittanut:"Kaikenlainen (naisen) itsekkyys, vaatiminen ja seksistä pidättäytyminen kannattaa unohtaa. Pahimmassa tapauksessa se saa aikaan suuria vahinkoja, joita on hyvin vaikea korjata."

Ja tämä on se perimmäinen syy kaikkien parisuhteiden kaatumiseen eli se että naiset kuvittelevat, että kun mennään heidän ehdoilla kaikki on ok.

Vierailija

Tämä oli aika hieno vastaus asiantuntijalta. Lyhennetään vähän:

- seksi on useimmissa parisuhteissa tärkeää

- jos puolisosi haluaa vähemmän kuin sinä, pure hammasta, tyydytä itsesi äläkä mökötä

- jos puolisosi haluaa enemmän kuin sinä, älä tee mitään

Noilla eväillä ne isommatkin solmut aukeavat. Ehkä ihan vähän enemmän konkretiaa tekisi hyvää...

Vierailija

Jätetty huomiotta iisi, stressitön, nopea ratkaisu, se joka seksiä kaipaa voi hakea sitä toisaalta. Toimii meillä. Yhdessä voi tehdä niin paljon muutakin kuin peuhata pedissä. Minulla ei mieli tee, mutta se ei miestä haittaa, sen puolen voi hoitaa jonkun muun kanssa. Meillä on paljon yhteistä tekemistä ja aktiivinen sosiaalinen elämä. Lapsiakin löytyy.

Vierailija

En halua seksiä, vain sylin johon turvallista nukahtaa. Mikäli seksiä olisi, ylhäällä ollessani joutuisin tekemään kaiken työn miehen makoillessa ja alapuolella olisin alistetussa asemassa miehen ollessa päälläni.

Vierailija

En ainakaan minä. Seksi vahvistaa suhdetta, tuntuu pirun hyvälle ja sen jäleistä läheisyyden tunnetta ei voita mikään vaikka meillä halaillaan ja pussaillaan muutenkin todella paljon. Kaksi pihtarimiestä oon aikanaan jättänyt, nyt on onneks mies jolla on terveet halut ja vielä kiinnostusta kaikenlaiseen erikoisempaankin. -nainen83

Vierailija

Kyllä parisuhde vaatii seksiä ja juuri kuten alkuperäisessä tekstissä mainitaan, erottaa parisuhteen muista suhteista. Itse en saa omassa suhteessani seksiä lähellekään tarpeeksi ja olen jo pitkään vakavasti harkinnut eroa koska en koe minulla olevan minkäänlaista "henkistä" yhteyttä puolisooni. Voisin aivan yhtä hyvin muuttaa kimppakämppään jonkun hyvän kaverin kanssa eikä mikään muuttuisi miksikään paitsi että tosiaan saisin mahdollisuuden löytää elämääni kumppanin jonka tarpeet ovat samalla tasolla omieni kanssa..

Vierailija

Huh, kauhee ajatus.Seksiä ollut kohta 20 vuotta.Tosin en halunnut lapsia vaan intohimosen suhteen ja sain semmosen.En edes tykkää lapsista.

Ne lähtee pesästä ja puoliso jää,muistakaa se! 

terv. nainen 40vee

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat