pelkään

Vierailija

Hei olen 25 vuotias  nainen  ja pelkään että mun mahassa on  syöpä tai joku kasvain  29 pv ois lääkärille eli noin  parin viikon päästä. Eli mulla  nava yläpuolella patti  ja sit kun yritän käydä kyljelleni tuntuu paine oikealla puolella  alavatsaa. En osaa kuvailla asiaa tuntuu kun joku painais luuta. Mulla petti hermot  ja kävin ykistyisellä  lääkäri  asemalla ultraääni eivät ottaneet ottivat vain tulehdusarvot ja ne oli erittäin hyvät. Kysyin miljoona kertaa  että voiko mulla olla syöpä ja lääkäri sano et ei sulla mitään syöpää oo ei nyt aleta asiaa jankkaamaan mut silti mietin täällä kotona  :( olenko vain vainoharhainen? 

Kommentit (2)

Vierailija
Vierailija

Hei olen 25 vuotias  nainen  ja pelkään että mun mahassa on  syöpä tai joku kasvain  29 pv ois lääkärille eli noin  parin viikon päästä. Eli mulla  nava yläpuolella patti  ja sit kun yritän käydä kyljelleni tuntuu paine oikealla puolella  alavatsaa. En osaa kuvailla asiaa tuntuu kun joku painais luuta. Mulla petti hermot  ja kävin ykistyisellä  lääkäri  asemalla ultraääni eivät ottaneet ottivat vain tulehdusarvot ja ne oli erittäin hyvät. Kysyin miljoona kertaa  että voiko mulla olla syöpä ja lääkäri sano et ei sulla mitään syöpää oo ei nyt aleta asiaa jankkaamaan mut silti mietin täällä kotona  :( olenko vain vainoharhainen? 

Vaikea sanoa, oletko vainoharhainen. Sinulla on oire ja pinnallinen muutos(patti), joten kyllähän se laskee mahdollisuutta että olisit vain vainoharhainen, mutta on eri asia onko kyseessä mikään vaarallinen asia. Tulehdusarvot pitäisivät olla kohollaan jos sinulla olisi syöpä, käsittääkseni.

Kannattaa ehdottomasti lääkärillä käydä perusteellisesti tutkituttamassa itsesi ettei sinusta tule vainoharhaista ja ettei kyseessä ole jokin mikä voi ajan kanssa muotoutua terveyttäsi uhkaavaksi.

Kyse voi myös olla stressistä ja siitä seuraavista oireista ja psykosomaattisista oireista, jotka tietenkin katoavat kun stressitekijät ovat hallussa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat