Kääks! Sukulaisilla meni överiksi joululahjojen osto!

Vierailija

Meidän 1,5v ja 4v lapset ovat saamassa yhteen kolmisen kymmentä lahjaa! AIVAN LIIKAA!

Itse ostettu kummallekin yksi lahja.

Kommentit (6)

Vierailija

eli ai aattona kerralla kaikkia? ei jaksa pieni lapsi avata ja olla kiinnostunut noin paljosta määrästä.

Aattoaamuna tyynyn alla eka paketti, pitkin päivää soi kello jossain ja löyty pieni lahja sieltä ja täältä... osa voi tulla esiin vasta joulupäivänä!

Vierailija

Sitä ne lapset tuo mukanaan, kaikki ostaa koko aika krääsää! =) Mutta toisaalta hyvä, itse ei tarvi ostaa muuta ku alemyynneistä vauvalle vaatteita!

Vierailija

on tarpeellistakin.. Yritä ensi vuonna (ja synttäreinä) vinkata, minkä kokoisia vaatteita voisi olla ja mille olisi oikeasti käyttöä (pyyhkeet tms.) tai juuri tuo yhdessä kerätty isompi lahja kuten puhelin yhdellä kirjoittajalla... Vaikka joku tuolla kirjoittelikin, että ole tyytyväinen, niin ymmärrän kyllä miksi koet noin monta lahjaa liiallisena, etenkin jos ne on pelkkiä leluja. Yritän aina sanoa äidilleni, joka ostaa vauvalle jatkuvasti uusia leluja, että jos välttämättä haluaa auttaa, ostais vaikka vaippoja...

Vierailija

Isot suvut ja ainoat lapset (6,8 ja 10v), lahjoja tulee paljon. Onneksi kysyvät mitä voisi ostaa, niin ihan mielellään ostavat käyttövaatettakin tai vaikka pussilakanoita. Luultiin että menee ohi kun lapset kasvavat, mutta ei vielä ole mennyt, nyt isoimmalle olivat ostaneet yhteislahjana uuden puhelimen kun entinen hajosi muutama viikko sitten. Minä en valita, itse opiskelen ja talous välillä aika tiukilla, yksi stressi vähemmän kun ei tartte miettiä riittääkö rahaa lasten lahjoihin =) Tänä vuonna ostettu itse vain yksi peli lapsille yhteiseksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat