Auta minua ratkaisemaan ongelmani..

Vierailija

ihmeessä pitäisi muuttaa aina isompaan? Eihän siihen mikään pakota, ja jos enempää tilaa ette tarvitse niin ihan hyvin voitte muutta samankokoiseen. Itse muutin yli puolet pienempään asuntoon, koska pienemmässä asunnossa oli monta kertaa parempi pohjaratkaisu, säilytystilat, maisema, etäisyys kaupungille, ulkoilumahdollisuudet ja melkein kaikki muukin. Paljon paremmin tässä viihtyy kuin isossa ja muuten huonossa

Kommentit (2)

Vierailija

Jos kuitenkin joskus on tarkoitus saada lapsia, niin miksei sitä voisi jo nyt istaa taloa?

Ehtisitte kahdelleen sisutaa ja ehkä remontoidakin sitä. Lainaa ehtisitte myös maksaa pois, ennen kun on lisämenoa lapsista.

Vierailija

Olemme asuneet 3 vuotta ensimmäisessä omistusasunnossamme. Asunto on mukava, siisti, olemme hieman remontoineetkin. Asunto vastaa tilan, sijainnin ja hintansa puolesta hyvin tämänhetkisiä lapsettoman parin tarpeitamme. Mutta. Pikkuhiljaa olen alkanut kaivata enemmän omaa rauhaa, luonnonläheisyyttä, takapihaa, ehkä jopa järvimaisemaa. Kun meitä on vaan kaksi, ei oikein ole mieltä muuttaa isompaan. Mutta eipä ole mitään mieltä muuttaa samankokoiseenkaan, kun kerran muuttaa, samantien voisi sitten olla isompi asunto, tai jopa talo? Eli ruvetako nyt tekemään muuttoa, vai alkaa miettiä sitä perheenlisäystä.. mutta entä kun jo ajatus lapsesta tässä rauhattomassa kerrostaloasunnossa ahistaa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat