olen kokenut tuon saman:(

Vierailija

Voin sanoa, että tilannettasi ei ainakaan helpota se että mies käy sinun luonasi lapsia katsomassa. Minulla oli joitakin vuosia sitten tilanne, jossa olin viimeisilläni raskaana ja minulle selvisi että miehelläni oli ollut jo jonkin aikaa toinen nainen. Silti mies vannoi minulle ikuista rakkautta ym. sontaa. Monet itkut minäkin itkin, että mies ottaisi minut takaisin. Mies jopa muutti uuden naisen kanssa yhteen asumaan, mutta silti vietti öitä minun luona ja samalla petti tätä toista naista. minäkin houkuttelin miestä yöksi luokseni aina vain sen takia että sain hänet pettämään toista naista. Sitten kyllästyin, päätin että en näytä miehelle omaa suruani ja aina kun mies kävi olin välinpitämätön ym. sitten mies alkoi olemaan kiinnostunut minustakin mutta mulle se ei enää käynytkään. Sanoin miehelle että painuu helvettiin minun elämästä. Mies muutti sillä välin pois meidän yhteisestä asunnosta kun olin synnyttämässä. Alku oli todella raskasta vauvan kanssa kun jouduin olemaan yksin, mutta jotenkin siitä vaan selvisin mutta aikaa se vei jopa vuosia. Tapahtumasta on kulunut nyt 7 vuotta ja voin vihdoin sanoa, että olen onnellinen. Minulla on uusi mies, olen naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi, sekä meidän luonamme asuu lapsi edellisestä suhteestani. Olemme muuttamassa juuri uuteen omakotitaloon ja elämä hymyilee, olen vihdoinkin saanut elämässä sen mitä olen aina halunnut eli oman perheen. Toivon sinulle oikein paljon jaksamista vaikeina hetkinä, mutta sinun täytyy olla vahva ja jaksaa lastesi takia. Kaikki muuttuu kyllä paremmaksi, sen voin luvata. mutta sinun täytyy tehdä selväksi miehelle että ei voi tulla enää tapaamaan lapsia sinun luo, muuten sinä et ikinä selviä erosta. Kaikki alkaa aina vain tavallaan alusta joka kerta kun mies vierailee sinun luonasi. Erosta selviäminen vie paljon aikaa mutta siitä selviää vaikka välillä näyttää epätoivoiselta. Toivottavasti saat tukea vanhemmiltasi ja ystäviltäsi, koska sinun ei pitäisi olla nyt yksin. Tässä vielä minun sähköpostiosoitteeni, jos haluat kirjoitella. Sekin helpottaa jos saa jollekin kertoa omia ajatuksiaan. henna78@luukku.com

Voimia sinulle ja paljon jaksamista:)

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat