Olen raskaana - uskallanko kyläillä kissaperheiden luona?

Vierailija

tiedän, hysteriaa varmasti, mutta haluaisin mielipiteitä. Entä uskaltaisiko siellä syödä mitään, jos on tyhjätty kissanhiekkalaatikkoa ja tietty pesty kädet, mutta sitten kokattu?

Kommentit (12)

Vierailija

Et myöskään uskalla mennä kauppaan ja tarttua ostoskärryihin, toksoplasmoosi voi hypätä silmille. Älä myöskään kulje julkisilla

Vierailija

Kun olin raskaanameillä oli 4 kissaa. Muista pestä kädet hyvin jos kissoja silittelet. Aika epätodennäköiseltä tuntuu että kissan ulosteita sattumalta joutuis kahvipöytään

Vierailija

Minulta tutkittiin raskauden aikana toksoplasma-vasta-aineet, koska meille oli hankittu kissa vähän aikaisemmin. Yllätys olikin, kun tulokset tulivat. Olin sairastanut toksoplasmoosin joskus ennen kissanhankintaa! Mistä tartunnan olen saanut ja milloin olen sen sairastanut, en tiedä, mutta kissojen kanssa en ennen omaa kissaa ole ollut juurikaan tekemisissä.

Vierailija

Pysy kotona, äläkä kutsu ketään kylään. Älä syö mitään, äläkä juo mitään. Koskaan ei voi olla liian varovainen, sun lapsen tulevaisuus on kuitenkin kyseessä.

Ja sitten kun lapsi syntyy, älä sittenkään poistu kotoa. Mitä tahansa voi sattua! Hyvä äiti ei saata lastaan vaaraan tahallaan.

Vierailija

juu yleensä sitä kakkaa tarvii joutua suuhun että siitä jotain itsellesi tulisi ja turkin kukaan kokkailee kissanpaskat käsissä...

Vierailija

Tietty laitan niillä käsillä tarjottavatkin juuri sinulle! Ja arvaas kun sun vauva sit syntyy niin tuun niillä samasilla paskasilla käsillä sitte lääppii sun vauvaas!!!

Eli toisin sanoen älä missään nimessä mene kylään! Dorka!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat