Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pitää vielä sanoa, että Lindexin yksiväriset ja raidalliset kestää hyvin, mutta printtipuserot/bodyt haalistuu ihan kauheasti. Tutta on ihan omaa luokkaansa surkeudessa, en koskaan enää osta uutena. Lego muuten hyvä, mutta meidän poikien päät ei meinaa mahtua kaula-aukoista.

todella todella hyvät vauvanbodyt! olemme kierrättäneet KappAhlin Kaxs-bodyja sukumme eri vauvoilla jo vuosia ja ne eivät tunnu kärsivät pesusta ja kulutuksesta. Kankaat ovat ihanan napakoita ja kuosit raikkaita.

Lemppareita ovat Gymboree, Gap ja Next mitkä ovat mielestäni tosi laadukkaita eivätkä kovin kalliita. Suomessa myytävistä tykkään P.oP, tosin en niin välitä retrojutuista mitä siellä on tosi paljon. Myös Lindex ja H&M ovat ihan ok laadullisesti.

Eiköhän jossain H&M:llä saata olla ihan paras hinta-laatu-suhde. Itse tykkään värikkäistä örkittömistä ja meillä paljon Minymoa, MeToota, Espritiä ja Benettonia esimerkiksi.

Benettonin ongelma on tosiaan kirjava laatu - osa tuottesta on tosi hyviä, osa ihan riepuja. Se tosin suht hyvin korreloi hinnankin kanssa, mutta silti ärsyttää ettei merkki ole johdonmukainen.

Alessa olen maksanut niistä 2.90-4.90 € raidoilla ja ilman. Kolmen leikki-ikäisen pojan käytön jälkeen ovat kuin uusia. Vielä kun löytäisi yhtä kestäviä housuja.

Tosin esim. Autot-sarjan vaatteet on yleensä tosi kehnoja, Mikki-vaatteet tosi hyviä. En tiedä miksi, kun ovat kuitenkin kummatkin Disneyn juttuja! Perusvaatteet henkkamaukalla kestävät hyvin ja ovat sikahalpoja. Varsinkin ulkovaatteisiin olen ollut tosi tyytyväinen.

vaatteissa kannattaa vain olla tarkkana, ettei ole virheitä. Kiertelin lahjaostoksilla yhtenä päivänä ja aina kun löysin kivan vaatteen h&m: tä, siinä oli reikä, ommeltu miten sattuu tai kangas viallista :(

Vauvan vaatteissa Tutalla on mielestäni hyvä hinta/laatu suhde, samoin Natura puran vaatteissa.

Lindex on parantanut viime vuosina, mutta selkeästi henkka maukkaa huonompaa laatua. kappAh, tutta, benetton ovat vaihtelevaa laatua.

IdaT, kik kid ja katvig ovat ok.

Molo kidsin laatu on hintaansa nähden surkeaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat