Uuden naisen kosketusta on ikävä!

Vierailija

Eli 11 vuotta olen ollut uskollisena miehenä parisuhteessa ja en tosiaan ole pettämisen tielle lähtenyt, enkä lähde. Kuitenkin muistaa vielä hämärästi nuoruudesta, kun tutustui uusiin tyttöihin ja lopulta kun päästiin asiaan, vaatteet riisuttiin intohimon vallassa, suudeltiin kiihkeästi ja naitiin nuoruuden innolla!!:)

Eli voisiko sanoa, että on ikävä sitä uutuuden viehätystä, kun naista suuteli ensimmäistä kertaa, rintaliivien hakaset avasi hapuillen jännityksen ja uutuuden viehätyksen vallassa, rinnat näki paljaana ensimmäisen kerran, suuteli ja imi nännejä kuin tutkimsmatkailija konsanaan ja lopulta sai kovan kyrvän työntää itselle uuteen kosteaan pilluun jne..

Enkä siis tarkoita, että joka ilta pitäisi olla uusi nainen, vaan kun suhde on ihan aluillaan ja sitä on tosissaan odottanut, että pääsee rakastelemaan!! Muistatko vielä sen?

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

mä sanoisin ap että että nyt ollaan asian ytimessä. Mikään, MIKÄÄN ei voita sitä tunnetta kun olet uuden, HYVÄn naisen kanssa pääsemässä pykälään ja työnnät ensi kertaa sisään. Se on varmaan se sama tunne minkä Veikka Gustafson tuntee kun on kiivennyt sinn e vuorensa huipulle.

Vierailija

[quote]

Kalukin seisoo todella kovana aina runkatessa ja usein myös rakastelussa. Ts. ei ole potenssiongelmia vielä. Lerpahdus johtuu siitä, että pillu ei ole tarpeeksi tiukka enää ja löysää, läskiä ja selluliittia on joka puolella.

En oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Miten minun mahani vaikuttaisi siihen, että pillu ei ole enää tiukka enkä kiihotu enää vaimon ulkomuodosta yhtä paljon?

Tarkoitatko, että minun pitäisi olla yhtä kiihottunut kuin 10 vuotta sitten, koska olen itsekin lässähtänyt(jota en ole, harrastan aktiivisesti mm. kuntosalia)?

Moni teistä pitää itseään samanlaisena orina kuin kaksvitosena. Silti kun katselen omaa laajaa tuttavapiiriäni, moni mies on TODELLA ukottunut ja keski-ikäisen näköinen. Kroppa voi olla timmi ja raskausarveton (niin, miestenhän ei tarvitse synnyttää), mutta päälaki paistaa kuutamona, naama on veltostunut ja pukeutumistyyli on vaihtunut nuorekkaasta pappamalliin jo alle nelikymppisenä.

Joten se siitä harhakuvitelmasta, numero 12.

Vierailija

tiedoksi että vaikka kaatojen lukumäärä varmasti vaivaa jossain vaiheessa elämää jos niitä on vaan se yksi niin voin lohduttaa että tilanne on aivan sama vaikka niitä olisi muutamia kymmeniä niinkuin itselläni. Kun tietää minkälaisia eroja on naisissa petipuuhissa niin sitä vaan ajattelee kotona niitä kaikkia mitkä puuttuu siitä omasta vaimosta ja vierasta tekee koko ajan mieli. eri syystä tietysti eli ei siksi että niitä kokemuksia pitäisi saada määrällisesti lisää mutta kun tietää miten hyvääkin tavaraa tuolla kaduilla kävelee. Tmä ON yhtä helvettiä. Ja niin joo meikäläiselläkin viimeiset 10vuotta se yksi ja sama ja aina samaa pakkonaimista puoliveltolla puolikuivaan jne. Kumpikaan ei varmaan oikeasti haluta toistamme.

4

Vierailija

Vaikka en omaa, 10 v. rinnallani kulkenutta miestäni kenenkään vaihtaisi, niin kieltämättä samoja ajatuksia pyörii mielessä...

Tekisi mieli pyöräyttää muita miehiä vain siitä ilosta, että saisi kokea uutuudenviehätystä ja säpinää. Oman rakkaan kanssa kaikki on tuttua, turvallista ja tylsää.

Vierailija

Tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat, ap.

On väärin loukata kumppania, tietenkin, mutta...

Se elämänilo jota saa sen uuden pelikaverin kosketuksesta, läheisyydestä ja siitä että näkee miten toinen sinua haluaa. Silmät palavat halusta hänen hyväillessään sinua ja kun hän tekee kaikkensa että sinä nautit....

Luonnotonta että joku niin ihana tunne voi olla niin väärin. Kipinä on poissa omasta avioliitosta mutta onko se oikea syy lopettaa avioliitto ja sitä kautta hajoittaa muuten hyvin tasapainoinen perhe ?

N36

Vierailija

Muijan kanssa oltu teinistä lähtien yhdessä ja saatu kolme kaunista lastakin aikaan.

Seksielämä on edelleen kivaa vaikkei ihan nuoruusiän hurjasteluihin voi lasten takia useinkaan ryhtyä. Pienten lasten perheessä on vain myönnettävä tosiasiat; muutama vuosi menee nyt vähemmällä paneskelulla. Myös laatu voi kärsiä kun aikaa on rajallisesti ja väsymyskin painaa.. Eukko on edelleen törkeän sexy eikä ole valastanut itseään raskauksien varjolla vaan kuntoilee ja pitää roppansa ja päänsä kunnossa ulkoilemalla. Itsehän olen toki luonnostani upea..

Voi tosiaan olla että olen helvetin onnekas mutta olen tehnyt oman osani myös. Todella moni hyvä kaveri pilannut suhteensa pettämisillä vaikkei olisi jäänyt kiinnikään. Houkutuksia ja tilaisuuksia vieraaseen on vuosien varrella ollut lukuisasti mutta en ole langennut ja helvetin tyhmää se olisikin ollut kun kotona odottaa todellinen lady joka oletettavasti on ymmärtänyt ettei tee pahaa uskollisuudelle jos mies saa seksiä heti ravintolareissulta saapuessaan. Eli joko muija on loistava taktikko tai olen helvetin seksikäs laskuhumalassa kello viisi aamulla..

Vierailija

Ja sinussa itsessäsikö ei ole tapahtunut fyysisiä muutoksia 10 vuodessa? Kaljuuntumista, kalun lerpahtamista, vatsan kasvamista, tms.?

Vierailija

Emme voi elää kenenkään muun elämää. Velvollisuudet on toki hoidettava kunnialla. Niihin kuuluu esimerkiksi lasten kasvattaminen kunnon ihmisiksi, mitä se sitten kenenkin mielestä tarkoittaa. Jokainen tyydyttää henkisiä ja fyysisiä tarpeitaan omalla tavallaan. Jokainen kieltää ja vastustaa näitä tarpeitaan omalla tavallaan. Kukaan muu ei voi sanoa kenellekään, mikä elämässä on tärkeää. Onnellisuuden tavoitteleminen ei välttämättä ole epäitsekkyyttä. Onko onneton, tunnekylmä aikuinen hyväksi lapselle? Ihmisten pitäisi nähdä kokonaisuus, siitä olen samaa mieltä. Entinen mies/vaimo on myöskin ihminen ja se ainut isä/äiti omalle lapselle. Erimielisyydet toisen vanhemman kanssa eivät ole lapsen vika.

Ihmisyys hahmottuu tarpeiden kautta. Ellei ole tarpeita, ei ole syitä elää.

Ihminen on siitä outo eläin, että lisäännyttyään ei voi vain vetäistä kuulaa kalloon, jos tuntuu siltä. On huolehdittava jälkikasvustaan vähintään 20 vuotta. Ja kauemminkin.

Vielä yksi mielenkiintoinen pohdinta: millä tavalla syntyy ihmisen kymmeniä vuosia kestävä onnellinen suhde? Onko siinä riitoja? Vaatiiko se kumppanin täyttä ihailua ja arvostusta? Voiko se olla jatkuvaa nälvimistä ja samaan aikaan kiihkeää rakastelua ja iloa?

"VAIN seksiä", kieltämättä ihan hyvin sanottu. Sama pätee moneen muuhunkin elämän alueeseen. Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen: Mikä on elämän tarkoitus. No tietysti jatkaa elämää eli lisääntyä. Olisi naurettavaa väittää, että yksilön henkisillä tai fyysisillä tarpeilla olisi kokonaisuuden kannalta mitään muuta merkitystä kuin lisääntyminen.

Lainaus:

Haloo ihmiset, se on kuitenkin VAIN seksiä. Eikö elämässänne ole tärkeämpiä asioita?

Vierailija

hoikkuuteen jne. No, 10 vuoden aikana on tapahtunut yksi synnytys, joka vei kiinteyden, tissit ja tiukan pillun. Ja vapauden harrastaa seksiä mihin aikaan tahansa. Henkinen yhteys meillä ei ole kovin vahva enää. Seksi on ollut aina se voima, josta on ammennettu muutakin. Seksiä on kerran-pari viikossa. Fyysisen orgasmin saan, mutta en henkistä. Itsetunto ja itsevarmuus kokevat usein kolauksia, kun mulkku lerpahtaa kesken panon ja seksistä on aina liian suuret odotukset. Mälli lentää ikäänkuin varkain. Huipennus puuttuu. On vaikea unohtaa ensimmäisiä kiihkeitä vuosia ja koko vartta puristavaa pillua. Ei minussa ole itsekkyyttä erota. Sama olisi edessä toisenkin naisen kanssa. Hetken hurmaan ei tätä maailmaa perusteta eikä muutakaan kunnioitettavaa.

Vierailija

Miehelle se ei ole VAIN seksiä. Suurin osa miehistä nyt vain on sellaisia että haluavat metsästää kokemuksia. Heille ei riitä yksi nainen, ovat tyytymättömiä muuten. Uskollisina pakosta pysyvistä miehistä tulee surullisia marttyyreja. Molempia miellyttävä parisuhde onnistuu äärimmäisen harvoin.

Vierailija

Tämä osui kyllä niin hyvin. Älytöntä että pitää kieltää tuo kaikki itseltään vain sen takia että meidän kulttuurissa omistaa toisen seksuaalisesti kun on mennyt sen kanssa naimisiin. Ja HALUAA vielä omistaa sen vaikka EI EDES HALUA sitä seksuaalisesti. Järjetöntä, päätöntä ja typerää. Sanoisin jopa että sairasta.

M

Lainaus:

Se elämänilo jota saa sen uuden pelikaverin kosketuksesta, läheisyydestä ja siitä että näkee miten toinen sinua haluaa. Silmät palavat halusta hänen hyväillessään sinua ja kun hän tekee kaikkensa että sinä nautit....

Luonnotonta että joku niin ihana tunne voi olla niin väärin. Kipinä on poissa omasta avioliitosta mutta onko se oikea syy lopettaa avioliitto ja sitä kautta hajoittaa muuten hyvin tasapainoinen perhe ?

N36

Vierailija

Vaikea kuvitella mikä omassa muijassa saisi viisarin värähtämään tuolloin.

Lainaus:

vielä 60-70 vuotiaita eikä se elämä ole silloinkaan loppu.

Vierailija

täällä puhutaan 30v rupsahtaneista.

kyllä ne ihmiset rypistyy ja vanhenee- suurin osa teistäkin on joskus vielä 60-70 vuotiaita eikä se elämä ole silloinkaan loppu.

Vierailija

Ei se ainakaan mua halua.

Ymmärrän kyllä, että elämää nähnyttä vartaloa ei ole kiva katsella, mutta kertokaas miehen minkä sille voi?

Kiloista se ei ole kiinni, niitä on jopa vähemmän, kun ennen lapsia, eikä tiukkuudestakaa. Lapsemme ovat syntyneet sektiolla ja lantionpohjaa on treenattu, mutta rinnat ovat tosiaan "imetyn" näköiset ja vartalo arvista viirullinen =o( Haittaahan se mua itseänikin, mutta mitä niille muka voi??? Miesten on niin helppo arvostella, kun ei tarvitse yhtäkään lasta tähän maailmaan synnyttää. Minä hyväksyn mieheni hieman pyöristyneen vartalon ym. rakastan häntä niin kuin aina ennenkin, mutta pahalta tämä tuntuu. Siten kun asiat ottaa puheeksi, niin suuttuu vaan. Eikä minullakaan ikää ole vielä, kun alle 30 ja mies on mua jonkun verran vanhempi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat