Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Janni

Hei, onko muilla naisilla kokemusta autonrenkaiden ostosta ja vaihdosta? Mitä meni pieleen ja kannattaisko kysyä joltain apua? Mun pitäs nimittäin ostaa uudet renkaat ja vaihtaa ne autoon, onko se kovin iso homma? En viitti halvimpia renkaita ostaa, mutta en oo kuitenkaan valmis ihan mielettömiä summia pulittamaan, ni mistä kantsis ostaa? Onko teistä kukaan ostanut netistä autonrenkaita? Täällä oli jotain juttua renkaiden tilaamisesta netistä. OIsko helpoin kuitenki suosiolla teettää homma jollakin, esim viedä rengasliikkeeseen, vai onko se palvelu kuinka kallista? :O

Kommentit (4)

rekgsd

Ei se rakettitiedettä ole. Tunkki pitää laittaa oikeaan kohtaan, että pysyy tukevasti paikallaan (eikä tule pohjasta läpi) tai auto romahda alas. Katso, että olet tasaisessa maastossa ja käppäri päällä. Renkaan pulttien kiristäminen pitää tehdä ristiin, että kiristyy tasaisesti. Kannattaa myös käydä katsomassa rengaspaineet sen jälkeen kun olet laittanut renkaat. Niin ja vielä noin 100km ajon jälkeen kannattaa vähän kiristellä. 

Muutamat renkaat olen vaihtanut, mutta ei sitä uskoisi yllä olevan sekavan selityksen jälkeen. :D

Vierailija

Ostin viime keväänä Rengasnetistä uudet renkaat ja olin kyllä tyytyväinen hintaan ja palveluun. Renkaat ei olleet testivoittajat (Continentalit) mutta listalla aikalailla seuraavana. Kannattaa siis katsoa Tm-testejä, jos on sillälailla tarkka. Itse voit vertailla eri rengaskauppojen hintoja, kun ensi katsot renkaiden kyljestä niiden koon esim.225/50R17(leveys/korkeus ja vannekoko). Jos on ostamassa uusia renkaita ni samaan hintaanhan ne vaihtavat siellä liikkeessä ja hoitavat kaikki tasapainotukset. Vanhat renkaat saa myös kätevästi kierrätykseen ettei jää itselle nurkkiin lojumaan. Itse sain aika tasan 300eurolla uudet renkaat töineen ja vanhojen kierrätysmaksuineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat