Kysy mitä haluat. Minä vastaan rehellisesti.

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minulla on mies. On ollut sama mies yläasteelta saakka. 1½ vuotta sitten meillä oli kamala kriisi ja rakastuinkin siinä hässäkässä toiseen mieheen ja hän minuun. Olen haaveillut toisesta miehestä tosi paljon enkä ollut rakastunut mieheeni. Nyt kriisi alkaa olla lopullisesti ohi ja taidan taas rakastaa miestäni. Jee! Nyt kun vaan sais sen toisen miehen lopullisesti pois pääkopan sisältä niin kaikki on hyvin, mutta uskon, että sekin onnistuu vielä.

ap

Vierailija

Oon kokeillu käytännössä näin; inhosin erästä työapaikkani sijaista, joka kävi tekemässä sijaisuuksia ajoittain. Hän oli sellainen ärsyttävä "tiedän kaikesta kaiken" -tyyppi ja neuvoi kaikkia kaikessa. Päätin ottaa positiivisuuskampanjan itselleni ja ajatella naisesta vain hyviä asioita ja järjestelmällisesti ja tavoitteellisesti kieltäydyin ajattelemasta negat. asioita. Se auttoi! Sekin auttaa kun ei vastaa negatiivisuuteen negatiivisuudella vaan ymmärryksellä. Jos toinen kovasti valittaa jostain niin voi miettiä mistä se pohjimmiltaan johtuu ja näyttää myötätuntonsa, esim. sanomalla, että "kuulostaa tosi kurjalta" ja "sua varmaan väsyttää kun oot ollu nuhassakin niin kauan". Pidemmän päälle uskon, että positiivisuus on hyvä lääke aika moneen asiaan. Ei tosin ole aina kovin helppoa, mutta siihen voi opetella.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat