Nyt kun mieheni jää koti-isäksi, niin mitä tekisin?

Vierailija

Kohtelenko häntä yhtä halventavasti, arvostellen ja yksin jättäen kuin koin hänen kohdelleen minua silloin kun olin itse kotona.

Vai olenko mieluummin itse parempi ?

Kommentit (10)

Vierailija

Et tietenkään tee itse kotitöitä ollessasi töissä, mutta velvollisuutesi on suojella lastesi mielenterveyttä ja ravinnonsaantia.

Vierailija

Olettaisin kämpän olevan täysin siisti, ei mitään leikin jälkiä. Ruuan valmiina ja puhtaat vaatteet päällä (sekä miehellä, että lapsella). Kaupassa täytyis olla käyty, pyykit ja astiat hoidettu.

Kun tulisin kotiin, isä ja lapsi voisivat lähteä ulkoilemaan kavereiden kanssa, jotta saisin tuijottaa rauhassa tv:tä rankan työpäivän jälkeen. Oluttölkki toisessa, kaukosäädin toisessa kädessä, tietysti.

Vierailija

Sitten lässytät että kuinka upeasti mies on kaiken tehnyt mutta et vahingossakaan nosta sormeakaan auttaaksesi missään.

Pelkillä sanoillakaan ei pitkälle pötkitä kun on liikaa hommaa yksin tehtävänä kuten miehelläsi tulee olemaan.

Vierailija

Mutta pelkään kyllä että hän kaataa ne kotityöt meidän koululaisten niskoille. Kotona olis sitten vauva ja 4-vuotias. Hän aina mesoaa miten hyvä hän olisi pitämään järjestystä jos hän olisi kotona ja nyt se kyllä toteutetaan, kun olen vihdoin saanut vakituisen työn. En enää kuuntele sitä miten huono minä kaikessa olen.

Pelkään kyllä että mitään ruokaa meillä ei ikinä tule olemaan kun mies on puikoissa, ainakaan ei mitään terveellistä tai mihinkään tiettyyn aikaan. Samoin lasten vaatetilanne huononee pahasti, kun koululaiset joutuvat ne itse pesemään saadakseen jotain päälle... siistiä voi kyllä olla kyn iskä ärjyy lapsia siivoamaan, mutta eri juttu sitten miten hyvin heillä muuten menee...

t. ap

Vierailija

Jätin miehelle kaupassakäynnin, siivoukset yms. Saatoin myös käydä töiden jälkeen omissa harrastuksissa ennen kuin tulin kotiin. Mies oli 8kk kotona, sen jälkeen meillä ei ole keskusteltu kertaakaan kotitöiden jaosta, kumpikin tekee kaikkea. Eli kannatti. Nuorin nyt jo ekalla, eli miehen kotonaolosta aikaa jo vuosia. Meillä miehellä ei ollut aavistustakaan työmäärästä jota kotonaoleva tekee, mulle kuittaili mulle aikanaan aina jos oli sotkuista. Minä puolestani en sanonut mitään, mutten myöskään tehnyt mitään. Ehkä vähän lapsellista käyttäytyä kuin mies, mutta en jaksanut nalkuttaa ja meillä toimi tuo parhaiten =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat