Tikkusuorat vai ns. naiselliset reidet?

Vierailija

Kumpia suosit, kummat ovat itselläsi? itse olen hoikka nainen mutta en voi sietää reisien yläosasta toisiaan koskettavia reisiäni ja olen tuloksetta yrittänyt laihduttaa niitä "pehmeitä osia" pois, vuodesta toiseen. Haluaisin tikkusuorat jalat jotka näyttävät tiukkojen farkkujen ja oikeastaan minkä tahansa housujen kanssa parhaimmilta, mutta sellaisia en saa ellen laihduta itseäni reilusti alle normaalien painoindeksien.

Kommentit (8)

Vierailija

reidet, inhottava väli siinä. ja vanhemmiten alkaa roikkua. ja lisäks leveä lanne. mut tosiaa reidet ja sääret ohuet, kuten luusto muuutenkin.

ilm. te paksureitiset ootte myös paksuluisia?

Vierailija

Mä taas inhosin yli kaiken nuorena tyttönä sitä, etten saanut jalkoja yhteen, vaan reisien välille jäi istuessakin selvä rako. Olin ikionnellinen, kun sain ne naiselliset reidet ja peffan. :)

Vierailija

Lainaus:

siinä tapauksessa maailman kauneimmat naiset näyttävät luonnottomilta?

Mut kauneus onki katsojan silmissä. Mun mielestä naisella pitää olla vähän muotoja. Ei sikana mutta pikkuisen. Tikkureidet on kauheet.

Vierailija

Kysymys oli hassusti aseteltu: tikkusuorat käsittää siis hoikat jalat, jotka voivat nekin olla kauniit, kiinteät, mutta tuo ilmaisu tekee niistä rumat. 'Naiselliset' taas voi tarkoittaa selluliittisia reisiä. Ensimmäiset minulle kiitos.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat