Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina likainen koti, onko muita...?

Vierailija

Minulla on suurperhe ja teen miehen kanssa vuorotyötä. Useammalla lapsella on harrastuksia, ja illat jos vapaalla olen menee niihin kuskatessa. Nyt viime aikoina on alkanut ottaa kodin likaisuus päähän. Vaikka yritän aina ohimennessä jotain siivota ja välillä perusteellisemminkin, lopputulos on aina sama. Keittiön lattia täynnä muruja ja kuivia ruokatahroja, pöytä tahmassa, wc; t karmeassa kunnossa, kaikki lasipinnat täynnä sormenjälkiä, pölyä joka paikka täynnä. Ei enää jaksa. Tavarat saan kyllä pysymään järjestyksessä mutta tää likaisuus on masentavaa.

Kommentit (4)

Vierailija

7-v ei osaa kyl pyyhkiä mitään tahmoja tai lakasta lattioita!!! siis siten et siis ois vastaavaa hyötyy. parempi pistää keräämään tavaroita.

meil kans kaikki pinnat tahmassa, alan olla epätoivoinen! seinät, lattiat, tekstiilit. ei tee mieli edes uusia mitään kun yks spagetti bolognese ateria romuttaa kaiken:-(

Jos ei siis ole hysteerisenä kyttäämässä ja huutamassa.

Vierailija

jos itse teen perusteellisen siivouksen esim. joku vapaapäivä, menee kaksi päivää ja oikeasti siitä ei enää ole jälkeäkään. Meillä saisi olla siivoja täällä joka päivä :-(

Vierailija

lapsista on varmaan jo kouluikäinen, tai useampikin. Sellaiset jotka osaa jo koululaukkunsa itse pakata, osaavat myös huolehtia kotinne siisteydestä: jaa tehtävät- yksi pesee vessat, toinen pyyhkii pöydät ja kolmas lakaisee kerran päivässä.

Uusimmat

Suosituimmat