Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelästyin itseän tänään oikein kunnolla

Vierailija

Olen ollut jo pidempään, varmasti vuosia melko masentunut. TÄnään erityisen vaikea päivä, varmaan johtuu tulevasta joulusta ja kaikesta mitä siihen liittyy. Perhejuhla ym. Avioero just meneillään, ja olen erittäin yksinäinen että se siitä perheestä. Mitään en jaksaisi, oikeasti.

Mutta tänään tossa pari tuntia sitten peläsyin itseäni ihan oikeasti. Tajusin juuri kaiken masennuksen keskellä ymmärtäväni täydeellisesti näitä perhesurmaajia, miten he voivat murhata lapsensa ja itsensä. Itse en kykenisi moiseen tekoon, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan, mutta se, että mielessäni ymmärsin ja jollain tasolla jopa ehkä hyväksyin ymmärrykseni vai miten sen selittäisi, tuntuu kertakaikkisen kauhealta. Mun pitä varmasti oikeasti hakea apua ennen kuin ajaudin itse pisteeseen, missä kenties voisin toteuttaa jotain tuollaista. Hetken jo pelkäsin itseäni äsken kun silitin kissaa ja mietin, miltä tuntuisi lopettaa kaikki. En sitä tee, en ikinä, mutta mitä jos kuitenkin sekoan....

Kommentit (1)

Vierailija

Minustakin tuntuu joskus juuri siltä mitä äsken kuvailit. Meitää on monia, monia...

Häntä pystyyn, et voi tietää mitä kivaa uusi vuosi tuo. Kyllä elämä kantaa lapsensa.

Uusimmat

Suosituimmat