Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys _tupakoijille_;poltatko askin päivässä? OV

Vierailija

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun tällä palstalla taas törmäsin "jos polttaa askin päivässä" lauseeseen:)

Uskon kyllä että jotkut polttavat sen askin päivässä, mutta esim. itselläni (polttanut n. 10 vuotta) ei koskaan ole mennyt askia päivässä...! No tunnustettakoon että joskus baariin jos on mennyt/menee, saattaa se aski kulua...;)

Mutta normaalisti kotona ollessa menee vain pari savuketta päivä (ei ainuttakaan jos olen kipeä tmv.) työpäivinä menee ehkä 5-7 päivässä.

Eli minulle riittää maksiaski (jossa 30 tupakkaa) viikoksi. Ja voisihan tuon rahan toki paremminkin käyttää, mutta samalla hinnalla saisin esim. kahvilassa kahvin ja pullan, joka viikko jonkun Me naiset tmv. naistenlehden kotiini, eli hyvin _pientä_

----> minulla ei todellakaan mene paljoa rahaa viikossa/kuukaudessa/vuodessa tupakkaan siihen nähden mitä monet tuhlaavat kahviloihin ymv. "turhuuksiin".

Jos vuodessa menee n. 300e tupakkaan, ei sillä paljoa esim. matkalle lähdetä. Käytännössä jättää muutaman ulkonasyömisen vuodessa pois, niin rahaa tupakkaan riittää.

HUOM: tiedän että kyseessä tyhmä ja paha tapa, ja harkitsen vakavasti lopettamista!!! Mutta halusin vain nostaa keskusteluun sen, etteivät todellakaan kaikki polta askia päivässä. Minä tunnen yhden henkilön jolla se aski menee päivässä, moni polttaa vain pari pivässä.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat