Neuvoja, miten jaksaa joulunpyhät miehen suvun kanssa?

Vierailija

Ollaan vuorovuosin minun suvun kanssa ja miehen suvun kans. Nyt taas miehen suvun vuoro..

Heissä ei siis ole mitään vikaa, mutta he ovat NIIIIIIIN erilaisia kuin minä. Tunnen oloni aina jotenkin arvottomaksi, oudoksi ja huonoksi heidän seurassaan. Se tunne tulee mm. näistä asioista:

-miehen kaikki sukulaisnaiset ovat hoikkia ja pukeutuvat hienosti. Minä olen ylipainoinen ja tykkään rennoista, halvoista vaatteista

-miehen suvun naiset ovat menestyviä uraohjuksia, 0-2 lapsen äitejä. Minulla on 5 lasta ja olen ollut kotiäitinä viimeiset 10v, koska haluan hoitaa lapset itse

-miehen suvussa noudatetaan tiukkaa tasa-arvoa. Minä taas tykkään, että on naistentyöt ja miestentyöt, sellainen entisvanhanen, perinteinen jako. Minä teen meillä omasta tahdostani kaikki ruuat, kauppareissut, pyykit, siivoukset

-miehen suvussa on tapana syödä hienosti eri ravintoiloissa, ja usein. Minä tunnen oloni sellaisissa tosi vaivautuneeksi, syön mielummin itse tekemääni arkiruokaa

Ja onhan niitä muitakin asioita.. Ahdistaa vaan jo valmiiksi ja paljon.

Kommentit (2)

Vierailija

ne on tärkeä osa miehesi identiteettiä ja hänelle tärkeitä ihmisiä. Eli teet sen sen vuoksi. Lisäksi lapsesi ovat puoliksi sitä sukua, joten heillekin tärkeää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat