Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä keino masennukseen

Vierailija

Kun joutuu lastensuojelun asiakkaaksi.

Sitä ennen mm. toivon kuolemaa. En halunnut itseäni tappaa, mutta olin niin väsynyt, että toivon etten aamulla heräisi enää.

Olin valmis luopumaan lapsistani ja ajattelin, että niiden on parempi muualla.

Nyt kun on uhka lasten huostaanotosta tavallaan päällä. Ei tosin kukaan ole sanonut, mutta ei kai ne sitä etukäteen kerro.

Olen alkanut huomata kuinka hyvä äiti oikeastaan olenkin ja tajunnut, että lasten on parempi luonani. Olen alkanut tosissani tsempata ja kaikki on alkanut sujua paremmin, koska haluan tehdä kaikkeni ettei lapseni joudu sijaiskotiin tai lastenkotiin. Uskon, että niiden on parempi luonani.

Minä äitinä ymmärrän, tunnen lapseni. Eikä kukaan niitä tietenkään voi rakastaa yhtä paljon kuin minä.

Oli pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa itsesäälissä rypeminen.

Nyt nautin kaikesta lasten kanssa. Ennen ne tuntui jopa välillä rasitteelta.

Tämä saattaa olla viimeinen yhteinen joulumme ja haluan viettää lasten kanssa hyvän joulun. Ollaan leivottu ja käyty ostamassa läheisille lahjoja ja jne.

Jokainen päivä voi olla meidän viimeinen yhteinen päivä. Toki varmaan saisin nähdä noita huostaanoton jälkeen, mutta ei minulla ole autoa, joten ei se ole varma pääsisinkö hakemaan heitä. Eikä sekään ole varma annettaisiinko minun heitä tavata.

Kommentit (7)

Vierailija

Lasten huostaanotto ei ole ollut kaukana.

Tiedän, mistä puhut, kun tajuaa, että nyt ovat ne viimeiset mahdollisuudet.

Ja arvaa mitä?

Koska ajattelet noin, olet todella vahva ja sisupäinen---ennen kaikkea hyvä äiti!

Mäkin kamppailen joka päivä arjen pienten juttujenjaksamisen kanssa, muta lapsille yritän antaa kaiken sen rakkauden mitä tällähetkellä voin, ja tiedän sen riittävän!

Olet upea, jatka vain samaa linjaa, kyllä me molemmat täältä noustaan!

Taidat olla suomalainen, sisukas nainen! =)

Vierailija

Mistä luulet että huostaanotto uhkaa? Onko jotain syytä, esim olet jättänyt lasten perushoidon (riittävä ravinto, riittävä puhtaus, riittävä uni) retuperälle? Selvästi heitä rakastat ainakin.

Uusimmat

Suosituimmat