Auttakaa mua, pliis??

Vierailija

.

Kommentit (10)

Vierailija

mutta tekisin uuden testin parin pv päästä (ellei menkkoja näy).

Itse olen apteekin omalla saanut selvät plussat (x3) samana pv kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Vierailija

Juu, itselläni joka kerta, kun olen ollut raskaana (x4) on ollut selvät viivat heti kuukautisten ollessa myöhässä. Ja sitten kun taasen ollut kaikenlaisia epämääräisiä oireita ja ei ole ollut raskaana ja testannu niin ei mitään tai roskishaamua ym. Eli luottasin vain selkoviivaan ja kannatan tota vähän ajan päästä uudelleen testausta ja toivattavasti tulee mieluinen tulos joululahjaksi :) !

Vierailija

Tee testi aamuvirtsasta silloin se on vahvempaa kun on ollut yön yli rakossa. Mulla molemmat kaksosraskaudet on näyttäneet testeissä haamuplussaa joten haamukin voi olla plussa hyvinkin.

Vierailija

Siinä ohjeessa vaan luki että viivan vahvuus saattaa vaihdella sen mukaan milloin testin tekee.. Tosi rasittavaa ku miettii vaa sitä..

-ap

Vierailija

Tein aamupäivällä apteekin omalla testillä ihan selkeen haamun ja äsken tein toisenlaisella apteekin omalla negan, tai korkeintaa viivan paikan. Kumpaan uskon? Aikasemman tein virtsasuihkusta ja ton myöhemmä kastoin virtsaan.. menkat n. 3pv myöhässä..

Kiitos vastauksista!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat