Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
turvallinen

Hei! Tämä koskee eniten aikuisia/ vanhempia!!
Jos teillä on lapsia, puhukaa tästä Teresa Fidalgosta että hän ei ole ollut olemassa, (ei ihan 100% varmuudella) ja pyytäkää lapsia ne poistamaan tämä mahdollinen pelottava viesti. Tämä oikeasti säikäyttää herkät/pienet.

Kommentit (8)

Emilia

Itse olen törmännyt tähän viestiin ja se oli todella pelottava ja tiedän, että tätä Teresaa ei ole olemassa, mutta se silti on todella pelottavaa varsinkin illalla mennä nukkumaan.

Vierailija

no voi luoja. ei olisi pitänyt tätäkään ketjua avata. onneksi en tiedä mitä siinä viestissä lukee. kauheeta ees kuvitella kun mielisairas olen muutenkin

K

No Teresa Finalgoo ei oo olemassa, mitä järkeä tos lapsiin pelottavas jutussa on, muakin Alko pelottaa mut kun luin nää kaikki jutut nii ei mua enää pelota

Helmiiiii

Itse olen tämän viestin saanut ja mä itkin ja itkin joka ilta koska olin niin nuori enkä tiennyt että se ei olisi totta noh sit kerroin mun vanhemmille ja ne kerto että hätää ei ole ja että asia on vaan keksittyä ja mulle tuli elämän rauha ja no siis niitä kiertoviestejä on kierelly kaiken näkösi mutta suurin osa niistä on ollu jotain mukavia mutta itse en tykkäää yhtään niistä Teresa fidalgo yms. mutta ne kivat on ihan ok ja siis vanhemmat puuttukaa mäki kerroin mun vanhemmille ja YSTÄVILLE ja moni mun kavereistakin oli saanut sen ps. Tää viesti on ihan hirvee😭😭😭😭😢😢😢😓😓😓😓😓😓😓😓😓😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😨😨😨😨😩🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮Hyi iiiiiiiiii II ja superin pelottava

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat