Ukko ei antanut mun lukea Seiskaa ruokapöydässä, nyt ilmiriita

Vierailija

Vedin herneen nenään, kun kävimme perheen kanssa perjantaipitzalla ja löysin ravintolan hyllystä SEISKAN uusimman numeron. Yritin lukea sitä samalla kun söin pitzaan, mutta ukkoni väitti että näytän huonoa esimerkkiä lapsille.

Lähdin siis niskojani nakellen lukemaan lehden loppuun pitzerian vessaan ja siitä asti olen pitänyt mykkä koulua ukolleni.

Kommentit (14)

Vierailija

ja vielä parempaa reality-riitely ja mahdollinen mykkäkoulu lasten nähden noinkin vaikeasta asiasta, oppivathan pennut että riidellä saa kuka tahansa, koska tahansa, mistä tahansa.

Jos tunnet että sinulta on riisuttu arvovalta, teit sen itse, paljastit julkisesti.

Vierailija

kun koko perhe syö yhdessä, VARSINKIN ravintolassa, ei kukaan lue lehtiä tai leiki samanaikaisesti.

Eli olet mielestäni väärässä, joten pyydä anteeksi lastesi kuullen.

Vierailija

joskus ostan sen salaa kun palautan tyhjiä sidukkapullojani kauppaan. En kai mä muuten jaksais koti äitinä jos en sidukkaa jois ja seiskaa lukis.

En mä olis sinne pitzeriaan edes halunnut, mutta kun oli ukon 40v päivät enkä ollut jaksanut laittaa sille ruokaa tänään

Vierailija

MInä, kuten miehenikin olemme aikuisia ihmisiä emmekä asu äitiemme kanssa vaan olemme tasavertaisia puolisoita. Miehelläni ei ole mitään oikeutta alkaa nalkuttamaan minulle tollasista asioista, siis jos olisin AP n tilanteessa, niin samalla lailla ne ovat minun lapsiani ja minulla on vastuu esimerkistä, päätän itse koska en jaksa siihen panostaa ja haluan vain lukea sen seiskan.

Ja tämä toimii tottakai myös toisinpäin. Mies tietää mistä pidän, en pidä, mikä minua todella ärsyttää jne ja hänellä on vastuu toimia tämän mukaisesti. Kuten minäkin huomioin asioita mitkä häntä ärsyttävät.

Ja takaisin aiheeseen: AP n tilanteessa ei ollut kyse mistään muusta kuin nalkuttamisesta ja se loppuu kun muuttaa pois äidin helmoista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat