Voi helvetti, mulla on polvi vähän pois paikoiltaan, tähän jäin sänkyyn koneen ääreen

Vierailija

senttiäkään en pysty liikuttamaan... nopeita neuvoja miten saan takaisin? koko lumpio ei ole mennyt, on vain jotenkin tosi huonossa asennossa

yliliikkuvat nivelet...

Kommentit (3)

Vierailija

sain otettua polvesta kunnolla kiinni ja laitoin jalan lattialle, sitten vaan muljahti paikoilleen, ei ollut onneksi pahasti, monesti mennyt kokonaan mutta samantien muljahtanut itsekseen takaisin, viikkoon ei sen jälkeen kävelläkkään

nyt vain jäin kylkiasentoon enkä voinut liikkua yhtän, polvesta piti puristaa ettei liiku yhtään

onneksi ei jäänyt kipeäksi, jos en olis rauhallisesti ennenkuin huomasin liikkunut ja olisin nopeasti noussut ylös ni olis varmasti mennyt kokonaan pois sijoiltaan

eli pitänee jatkossa liikkua rauhallisesti jos on samassa asennossa ollut kauan

Vierailija

Mulla on molemmat luiskahtanut paikoiltaan (kokonaan), mutta suoristin vain jalkani, niin rusahti lumpiot kohdilleen. Sitten helvetisti buranaa naamaan ja aamulla polille.

Vierailija

auts. ei sentään pahasti mennyt :)

mulla meni vuosi sitten juhannuksena kesällä tosi pahasti, 2kk kepeillä kävelyä ja polvituki 4kk.

se oli niin kipee että en voinu kävellä milliäkään mihinkään- enkä myöskään nukkumaan muutenkuin selällään niin, että polven alla piti kokoajan olla jokin tuki esim. tyyny!

Sitten kun se on pari kertaa mennyt paikaltaan, niin sen kyllä itse oppii laittamaan paikoilleen:)

mullakin on yliliikkuvat nivelet. sormen päät taipuu sillai hienosti :D eheh, käsi leikattu 11 vuotiaana eannekanavan ahtauman takia, joka ei yleensä tule kuin ikääntyville ihmisille.

ja polvet menny 6 kertaa paikoiltaan, sormet on ollu lastassa, lääkärikäyntejä ainakin 100 pelkkien perkeleen nivelten takia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat