Mistä syystä sinä päätyisit kotisynnytykseen?

Vierailija

Itse en siihen päätyisi koskaan.

Minulle tulee ainoastaan mieleen että se sopisi hyvin narkkareille. Vauvan huumeriippuvuus voisi jäädä huomaamatta terveydenhoitohenkilökunnalta kokonaan.

Kommentit (10)

Vierailija

Ihan sen takia ettei kukaan pääse syyttämään jos jotain sattuisi. Mutta jos olisi hyvä alibi tyyliin 20 min synnytys ja kyytiä odoteltiin niin sitten kyllä ihan mielellään. Ei noihin edellisiinkään ole mitään lääketieteen apua tarvittu. Ja sitä paitsi musta olisi hauskaa että isommat sisaruksetkin saisivat nähdä syntymän.

Kuudetta odottava.

Vierailija

Itse en synnyttäisi kotona ellei sitten kaikki tapahtuisi niin nopeasti ettei sairaalaan ehtisi. Itse tiedän henkilön, joka on synnyttänyt kaikki lapsensa kotona ja avustanut muitakin kotisynnyttäjiä ja tämä henkilö on kaikin puolin tärähtänyt friikki.

Vierailija

jos en ehtisi sairaalaan.. Ensimmäinen syntyi hätäsectiolla, joten en missään nimessä riskeeraisi lapsen henkeä enkä omaa vapaaehtoisesti.

Vierailija

oli niin helppo, että *jälkikäteen* ajattelin, että hänet olisi ollut hieno synnyttää kotona. (Vedet meni kotana, odottelin rauhassa supistusten alkavan --> sitten sairaalaan, kävelin itse saliin --> tyttö syntyi yhdellä ponnistuksella 10minuuttia sen jälkeen kun olimme tulleet sairaalaan ja oli oikein hyvä kuntoinen.).

Mutta silti lähdin seuraavaakin taas synnyttämään sairaalaan, kun koskaan ei voi ennalta tietää mitä tapahtuu.

Vierailija

edes mieti kotisynnytystä vaihtoehtona.

Esikoiseni vaikean synnytyksen jälkeen juttelimme kätilöni kanssa, esikon syntymäpäivä oli todella vilkas synnärillä , 13 lasta syntyi ja oli ollut monenmoista hässäkkää, hätäsektiota ja mm. kolme istukan käsinirroitusta ja kätilö sanoi vaan, että paljon olisi tullut ruumiita jos olisi eletty ennen vanhaan tai äidit olisi ihannoineet kotisynnytyksiä ja synnyttäneet kotona..

Itse ainakin keikkuisin tuolla pilven päällä poikani kanssa satavarmasti.

Vierailija

mieluummin minä kotona synntyyäisin kuin autossa(kokemusta on jälkimmäisestä ensimmäistä en halua kokeilla)

suunnitellusti en synnyttäisi mistään hinnasta kotona.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat