Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kovia otteita..

Vierailija

Meillä eilen.. mies kiusoitteli minut sekopäiseksi välttelemällä koskemasta haaroihin, sitten sitoi minut käsistä vatsalleen sängyn päätyyn ja nuoli takaapäin.. sen jälkeen sitoi nilkat ja ranteet toisiinsa niin että olin avuttomana peppu pystyssä kun hän nuoli, puri ja teki kaikkea ihanaa =) välillä kysyi "mitä haluat" johon minä tietenkin uikutin "pane mua" =) Välillä nosti hiuksista ylös ja paiskasi taas petiin.. otti myös hiuksista kiinni ja repi ja pakotti ottamaan suihin.

Muut jotka tykkää? Ongelmana on se että kiihotun liikaa joten orgasmi karkaa..

Kommentit (10)

Vierailija

Minä pidän rajuista otteista, esim. siitä, että mies tarttuu lujasti hiuksistani samalla kun panee minua takaapäin. Tai pitää minua aloillani painamalla käsivarteni tiukasti patjaa vasten. Pidän myös siitä, kun minua purraan ja näykitään. Onneksi meillä on sama maku.

Vierailija

mutta jos molemmat tykkää, niin ei tuomita. Saattaapi olla vähän väritettyäkin. Oikeasti tuosta voi korvata tukasta repimisen silittelyllä ja nahkavyön pehmeällä kämmenellä taputtelulla.. ;)

Vierailija

Lainaus:

Vaimo sai nauttia avuttomaksi sidottuna. Aluksi vaimo polviistuntaan ja kädet seläntaakse narulla ja silmät peittoon liinalla, suukottelin ja hyväilin rintoja, kaulaa, niskaa, reisien sisäpintaa varoen koskemasta haaroihin. Sitten vasemmalla kädellä tukasta kiinni, pää tyynyyn ja vyöllä muutama napautus pepulle, sitten taas pää ylös ja käsi suun ja nenän päälle ja sormet hitaasti märkään vakoon ja pyörähtelemään klitorikselle. Sitten käsi pois suulta ja hellimistä jne. Hauskaa oli!

Vierailija

AP vastaa. Olemme olleet yhdessä kohta puoli vuotta ja aika pian selvisi että molemmilla on tälläinen toive ;)

Minä taas kuolisin tylsyyteen ja apaattisuuteen jos minua "taputeltaisiin kämmenellä pepulle" ;) näin me olemme erilaisia..

Vierailija

Olisi ihanaa jos joku repisi hiuksista, läpsisi, löisi vyöllä, sitoisi, kuristaisi ja kurittaisi, alistaisi. Mutta ei. Tuo ukko perkele vaan paijaa ja silittää. Ei siinä mitään vikaa, mutta että loppuelämäkö sitten tällaista seksiä..? Masentavaa.

N32 TRE

Vierailija

jos itseään ei asia kiinnosta.Meillä tuota harrastetaan ja mä saan jo pelkästä tukkaan tarttumisesta.Mutta,sen pitää olla kummankin hallinnassa ja luottamus kunnossa ja yllätys on se,mikä on se pointti,ainakin meillä:=).Eilen esim mieheni sanoi,että joku päivä ottaa mut vielä"väkisin"mutta ei kertonut milloin......

Antakaa meidän nauttia ja pysykää poissa näistä ketjuista,te ns.normaaliseksin ystävät,nauttikaa siitä mitä teillä on.ja HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE,tämä palsta on hieno juttu:=)

Vierailija

Vaimo sai nauttia avuttomaksi sidottuna. Aluksi vaimo polviistuntaan ja kädet seläntaakse narulla ja silmät peittoon liinalla, suukottelin ja hyväilin rintoja, kaulaa, niskaa, reisien sisäpintaa varoen koskemasta haaroihin. Sitten vasemmalla kädellä tukasta kiinni, pää tyynyyn ja vyöllä muutama napautus pepulle, sitten taas pää ylös ja käsi suun ja nenän päälle ja sormet hitaasti märkään vakoon ja pyörähtelemään klitorikselle. Sitten käsi pois suulta ja hellimistä jne. Hauskaa oli!

Vierailija

ja kuten arvasinkin, monet kovasti "arvostelevat" sairaaksi ym. Pitää sitten kuitenkin kieli pitkällä ängetä lukemaan MITEN sairaita muilla ollaan ja mitä kaikkea ihmiset VOIVATKAAN tehdä.

Tirkistelyhän se vasta perverssiä onkin......

Ja selvennykseksi muille, että minä en pidä moisista kovista otteista, sitä pikku pyllylle läpsimistä lukuunottamatta. Mutta muut pitäköön ja nauttikoon siitä. kunhan tosiaan kaikki tapahtuu jokaisen mukanaolijan halusta.

Eniten toivon, että seksuaalisesti samalla aaltopituudella olevat ja saman aktiivisuuden omaavat ihmiset tapaisivat toisensa. Ei sitten tarvitsisi niin paljion nähdä noita pihtausketjuja ym.

...laitoin sitten äsken vahingossa tämän uudeksi keskusteluksi...

Meillä tykätään miehistä kolmantena pyöränä ihan kamalasti. Mies tykkää kun olen tosi "tuhma" ja me molemmat saadaan semmoiset kiksit siitä että oksat pois. Myös pariskuntia tavataan ja isompaakin porukkaa on välillä. Nyt voi moni haukkua meitä sairaaksi. Jokatapauksessa, ennen tuomitsemista kannattaa kokeilla. Jos ei tykkää, voi senkin sitten kertoa. Kukin tavallaan.

Nauttikaa.

Uusimmat

Suosituimmat