Minulla on 4 lasta, nuorinkin jo koulussa.

Vierailija

etten leiki lasten kanssa, kotitöistä nyt puhumattakaan!

Helpottiko?

Kommentit (7)

Vierailija

Ihmettelen suuresti, kuinka äidillä jolla on pieniä lapsia ehtii surffailla täällä?!

Kun lapseni olivat pieniä niin kaikki päivät meni heidän kanssa puuhastellessa ja kotihommissa.

Ei olisi ollut aikaa istuskella alvariinsa koneella.

Vierailija

vaan olla lapsen kanssa ja leikkiä. Hän ei koskaan ehtinyt leikkiä omien lapsiensa kanssa kun he olivat pieniä. Aina oli kotitöitä ja jotain muuta hommaa. Nykyajan äidit osaa priorisoida ja organisoida. On omaa aikaa, lasten aikaa ja kotityöt tehdään omalla ajallaan.

Olet vaan kateellinen :D, sori!

Vierailija

2 isompaa hoidossa ja esikoinen koulussa ja hoitovapaalla.

Olen ÄITIYSlomalla. En kodinhoitajana. Mies tekee illalla kotityöt kun tulee töistä.

Minun päiväni menevät imettämällä ja nukuttamalla vauvaa kantoliinassa ja ainoa muu kontakti on netti, joka on minulle elintärkeä.

Vierailija

Me ulkoillaan ja leikitään lasten kanssa ihan normaalisti. Lisäksi laitan heille itse kotiruokaa ja siistiäkin meillä on.

Taloudessamme myös mies hoitaa hommia ja on lasten seurana. Siksi minulla on iltaisin aikaa olla hetki koneella. Meillä myös lapset nukkuvat päiväunia yhtäaikaa, joten silloin olen hetken koneella joskus. Päivittäin vietän netissä aikaa ehkä alle tunnin. Tästä tuskin kukaan lapsi traumatisoituu ja joutuu heitteille. Uskon monen muun äidin toimivan samalla tavalla kanssani, enkä näe tulevaisuutta surkeana lasten osalta.

Niissä perheissä joissa lapset ovat heitteillä, ei todellakaan ole syynä äidin nettailu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat