Ällöttää kun joudun nukkumaan toisten käyttämissä petivaatteissa

Vierailija

Mun poikaystäväni ei ymmärrä että petivaatteet ovat henkilökohtaisia.

Mies ottaa sängystä ensimmäisen peiton ja tyynyn, joka kohdalle sattuu ja nukkuu välillä tyttärensä sängyssä tämän petivaatteissa.

Minä ja lapseni olemme miehen luona aina viikonloppuisin ja olen yrittänyt merkata meidän käyttämät petivaatteet erilaisilla pussilakanoilla ja tyynyliinoilla.

Silti mies ei usko ja taas viime viikonloppuna meidän petivaatteet ovat olleet teinien yökylävieraiden käytössä ja välillä mieskin hikoilee niihin.

Eikä auta vaikka raahaisin miesystävän luo 5 pussilakanaa ja 10 tyynyliinaa, koska mies ottaa ne heti yhteiskäyttöön.

Pitää ilmeisesti alkaa kuljettaamaan pussilakanat aina mukana ja ottaa ne heti pesuun kun omaan kotiin mennään.

Ällöttää

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

meille on toinen lapsi tulossa ja yhteen muutetaan ehkä eläkeiässä, jos silloin vielä yhdessä ollaan.

Ei ole valmista elämisenmallia

Vierailija

enkä kyllä suostu nukkumaan samoissa lakanoissa, joissa teinipojat hikoilevat ja runkkaavat. Mies ei näe mitään väärää siinäkään että harrastamme seksiä hänen tyttärensä sängyssä ja mies pyyhkii munastansa spermat tyttärensä pussilakanaan.

Yök

Vierailija

Lainaus:

enkä kyllä suostu nukkumaan samoissa lakanoissa, joissa teinipojat hikoilevat ja runkkaavat. Mies ei näe mitään väärää siinäkään että harrastamme seksiä hänen tyttärensä sängyssä ja mies pyyhkii munastansa spermat tyttärensä pussilakanaan.

Yök

porvoosta PÄIVÄÄ!

Vierailija

oman äitinsä luona ja kerrosänky on vapaana ja me olemme yökylässä. Parisängyssä me emme yhdessä nuku, koska minä kuorsaan ja mua vituttaa jos mies alkaa yöllä seksiä vonkaamaan. Meidän lapsi nukkuu mun vieressä.

Muutenkin minä joudun aina hankkimaan vessoihin pumppupulloissa olevat käsisaippuat koska mies ei tajua niiden tärkeyttä.

Vierailija

Lapsellamme ei ole omaa sänkyä, koska se ei miehen mielestä mahdu hänen luokseen eikä naapurilta ilmaiseksi saatu sänky kelvannut, koska se oli väärän värinen

Vierailija

kun mitään omaisuutta en halua sinne jättää, koska voi mennä viikkokin väliä ennenkuin menemme taas sinne kylään.

Pitää vissiin sitten kuljettaa sitä liinavaatepussiakin mukanaan

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat