Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JjOUDUIN ODOTTAMAAN LÄÄKÄRILLE PÄÄSYÄ LIIAN KAUAN!

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

Olin juuri elämäni kauheimassa kriisissä, kun epäilin olevani masentunut,mieleeni olii hiipinyt ajatus etteivät KAIKKI ihmiset RAKASTAKAAN minua työpaikalla.

HUI! ihan kamalaa

Vierailija

olleen provo luettuaan ensimmäisen rivin, käsi ylös! No niin, tyhmyyteen ei auta mikään. Ihan kiva aloitus, tosin. Joillakin ei vaan ole sen vertaa tapoja että tajuaisivat kuolla omalla ajallaan.

Vierailija

Olin juuri elämäni kauheimassa kriisissä, kun epäilin olevani masentunut,mieleeni olii hiipinyt ajatus etteivät kaikki ihmiset rakastakkaan minua työpaikalla. Lääkäri oli puolituntia myöhässä. Kihisin raivosta ja avuduin lääkärille miten koin tilanteen. Lääkäri yritti selitellä myöhästymisen johtuvan erään potilaan äkillisen menehtymisestä johtuvaksi. Raivoni kohosi äärimmilleen sanoin lääkärille, että entäs minä, minun ongelmistatahan tässä piti olla kyse, Paskat jostain kuolleesta. Minä olin varannut ajan ja sen käytti joku muu! Teen tästä lääkärin törkeästä käytöksestä valituksen potilasasiamiehelle ja ylilääkärille. Lääkärin määrämät lääkketkin olivay täysin paskoja ja hyödyttömiä.

Uusimmat

Suosituimmat