Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mistavakuutushuh kirjoitti:
Luottotiedoton kirjoitti:
Ja paskapuhetta! Mulla ei oo luottotietoja ja ihan hyvin sain kotivakuutuksen ja autovakuutuksen ja maksan vielä 4 osassa. if vakuutus antaa! Ainii ja autonki saa osissa ilman luottotietoja!.

IF:ltä tullu kaks kertaa mulle jo kielteinen vastaus kun Kotivakuutusta kyselin. Seinä nousee vastaan kun ei kuulemma pääse eteenpäin koneella jos on luottohäiriöissä merkintä. Kovasti virkailija voivotteli että olisi niin mielellään mulle sen vakuutuksen myöntänyt. No sillähän onkin hyvä sit maksaa mahdolliset vesivahingot tai jos jotain muuta tulee korvattavaa..:(  Mistä sit johtuu että joillekin myönnetään vakuutus ja toisille ei. Aikoinaan kun mulla oli vielä oma auto niin liikennevakuutus oli IF:llä ja aina maksoin laskut ajallaan. Eli heille en ole ollut velkaa ikinä. Epäreilua on..:( 

siipi

Ilouutisia kaikille!!  POP-vakuutus myöntää vakuutuksen vuoden ennakkomaksulla, vielä aika edullista, mulla on 60m2 kaksio Espoossa, 90e/vuosi.

Happy

Itse sain Turvasta kotivakuutuksen, vaikka luottotiedot ovat menneet. Myös Fenniasta olisin vakuutuksen saanut, mutta valitsin Turvan. If, OP, yms. eivät vakuutusta myöntäneet, ja tosiaankin sitten eläimelle saa vakuutuksen Agriasta, vaikka olisi luottotiedoissa merkintöjä. Olen todella onnellinen ja kiitollinen, että kotivakuutus järjestyi, koska se oli asunnon saannin ehto minun tapauksessani. 

Haloo

Joskus koulussa kerrottiin, että luottotietoja ei saa päästää menemään, vaikeuksia tulee. Itsekin pitkäaikaisella saikalla olleena en onnistunut menettämään. Uskoin mitä sanottiin. Pitäisi olla selvää ilmankin että maksamatta asioita kerjää ongelmia.

Nyt kun pitäisi olla jo ongelmat tiedossa ja netissä ym. luettavissa niin kuinka syntyy yhä
luottokelvottomia?

Tai: käännetään homma toisin päin. Lainaatko mielelläsi mitään summaa epäluotettavalle tyypille? Onko pakko, vai onko epistä ettet lainaa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat