Olen raivon partaalla ja itkettää.

Vierailija

Kärsin lapsettomuudesta, takana 2 vuotta mukaan lukien turhat yritykset ja tutkimukset julkisella puolella. Nyt vihdoin sitten sain lääkityksen, jolla mahdollisuuksia voi parantaa, mutta nyt kuin kohtalon oikusta kuukautiseni ovat yllätys yllätys jääneetkin vallan pois. En kuitenkaan ole raskaana (varma tieto, joten älkää yrittäkö siihen vedota). Voin aloittaa lääkityksen vasta kun menkat alkavat ja nyt on menossa jo 60 päivä. Ikinä eivät kuukautiseni ole olleet näin paljon myöhässä. Olen turvonnut, vihainen, lopen uupunut ja itkettää. Menee joulukin pilalle, ihan kuin tässä ei olisi jo tarpeeksi kauan joutunut kitumaan odotellessa muutenkin.

Kommentit (5)

Vierailija

joten koita olla kuten niiden alkamisella ei olisi mitään väliä ja muutenkin vähentää stressiä. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän.

Vierailija

Mullekin sanoi kaverini aikoinaan esikoisvauva sylissään, että kyllä se vähän katotaan, että kenelle niitä lapsia annetaan. Ja kaveri kyllä tiesi, että oltiin yritetty vauvaa jo yli vuosi. Silloin tuli paha mieli.

Millähän perusteella se luoja niitä lapsia sitten suo. Tämä kaverini on nyt kolmen lapsen yksinhuoltaja, erosi juoposta miehestään. Lapsia annettiin noinkin monta sellaisiin olosuhteisiin.

Itselläni on nyt myös kolme lasta ja onnellinen avioliitto. Ja olen sitä mieltä, että lapsia tulee jos tulee, luojalla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä.

Älkää uskovaiset pahastuko.

Vierailija

Helppo sanoa että älä stressaa, mutta muu ei siihen auta.

T:Yritystä takana 3 vuotta, luovutun täysin ja heti seuraavasta kierrosta luomuna raskaana.

Vierailija

...sillä ainahan ne kuukautiset alkaa juuri sen jälkeen kun on testannut...

Tsemppiä! Olette kuitenkin taas askeleen lähempänä mahdollista onnistumista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat