Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vuosi siitä, kun olin synnyttämässä, ikävä on kova

Vierailija

vuosi sitten synnytys oli alkamassa ensimmäinen raskaus seitsämään yritys vuoteen oli päättymässä.

Niin se päättyikin sydänäänten romahtaminen ja vauvan kuolema :(

Kommentit (8)

Vierailija

Ja otan osaa suruunne. Meilläkin surullinen vuosi takana, mieheni, lasteni isä kuoli yllättäen, ja ikävä täälläkin kauhean suuri :(

Vierailija

Se että lapsesi kuolema sattui vielä näin joulun alla ei varmaan ainakaan helpota asiaa. Toivon että sinä olet saanut tukea suruusi. Onko sinulla muita lapsia tai oletko tullut tuon jälkeen raskaaksi?

Itselläni olisi ollut pienen tyttövauvan (esikoinen) laskettuaika myös huomenna mutta hän kuoli kohtuuni jo rv29+2. Itseäni kuitenkin siunattiin uudella lapsella joka on nyt 2kk ikäinen.

Tsemppihali.

Vierailija

Ja sitten nuo narkkariäidit ja alkkariäidit ovat heti raskaana! Saavat sairaita lapsia, kuten meilläkin sairaalassa tänä maanantaina! Tokkopa pienestä pojasta tervettä tulee, hyvä jos hengissä säilyy. Äidin oli pakko vain vetää huumeita raskausajan!

Vierailija

Lainaus:

raskauteni oli rv41+2 menossa ja vauva kuoli siis synnytyksessä :(

Olen niin pahoillani. En osaa mitään järkevää sanoa koska itse asiaa kokemattomana en voi väittää että ymmärtäisin edes vähääkään mitä tunnet.

Uusimmat

Suosituimmat