Kiusaaja vanhemmat

??

Onko muut tavanneet kiusaaja vanhempia esim. kutsuessaan päiväkodista koko ryhmän lapset ja itselle tuntemattomat vanhemmat lapsesi syntymäpäiville. Siis sellaista tylyä, ilkeää vanhempaa/vanhempia.

Itse kutsuin lastani aiemmin kiusanneen lapsen (kehotin lastani pyytämään häntä kiusanneen lapsen aina mukaan leikkeihin ja heistä tuli ystäviä) vanhempineen lapseni syntymäpäiville ja olin ihan järkyttynyt lapsen äidin käytöksestä ja puheista, kun käytös oli niin törkeää. Siis ihan tyhjästä arvostelua/loukkaamista. Tarjoiltavaa oli paljon, kaikki lapset leikkivät iloisena yhdessä ja muut äidit ja isät juttelivat keskenään iloisena. En tuntenut kyseistä henkilöä ja olin ystävällinen hänelle. Ilmeisesti muiden lasten vanhemmat tiesivät kyseisistä vanhemmista/lapsen äidistä sen, koska heitä ja heidän lasta ei muiden juhlissa näkynyt, jonne oli kutsuttu muuten koko tarharyhmä tai kaikki samaa sukupuolta olevat.

Kyseistä henkilöä en enää tule itse näkemään, mutta inhottaa hänen lapsen puolesta, kun oman vanhemman vuoksi ei lasta uskalleta kutsua syntymäpäiville.

En ymmärrä miksi joku tekee niin. Kyseinen käytös on johtanut vain kaikkien kohdalla siihen, ettei toista kertaa tule kutsua.

Kommentit (6)

Vierailija

He jotka arvostelevat, herjaavat ja loukkaavat muita syyttä niin heillä on ystäviä, jotka tekevät samaa. He jotka eivät halua joutua aikuisten kiusaamisen kohteeksi välttävät samaan tilaan joutumista ja tapaavat niitä ystäviä, jotka pitävät ja välittävät heistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
He jotka arvostelevat, herjaavat ja loukkaavat muita syyttä niin heillä on ystäviä, jotka tekevät samaa. He jotka eivät halua joutua aikuisten kiusaamisen kohteeksi välttävät samaan tilaan joutumista ja tapaavat niitä ystäviä, jotka pitävät ja välittävät heistä.

Luin jostain, että psykopaatti tai narsisti kerää ympärilleen kivoja ihmisiä, joista voi hyötyä.

Ei välttämättä toisia ihmisperseitä.

Jos tuo pitää paikka, että samanlaiset ovat samanlaisten kanssa, niin silloinhan esim mitään kiusaamista ei ole olemassakaan. Koska siinä kiusattu jää yksin, kun selän takana se ihmisperse tekee hommiaan jotain vastaan.

Sikäli siis tuo perheen äiti ei kuulosta ollenkaan kiusaajalta, korkeintaan negatiiviselta, joka on kokenut kovia ja hänestä on tulkut negatiivinen, huonokäutöksinen.

Ap kuulostaa pelkästään ihmisperseeltä, eli kiusaajalta, joka nauttii takanapäin panettelusta ja hovin ohjailusta

Vierailija

Siis miten tyly on sama kuin kiusaaja? Jos on huono sauma elämässä ja kaikille samanlainen, tekee hallaa itselleen.

Sinähän se pyrit pyörittämään ja eristämään, vaikka muuta väität. Kiusaaminen on ryhmäilmiö, jolla kiusaaja pyrkii eristämään ja puhuu selän takana ihmiset jotain vastaan toisin kuin kiusaamasi äiti.

Vierailija

Herkemmille jotkin asiat on liikaa esim. omien ja läheisten lihavuudesta ja ulkonäöstä moittiminen, rasistiset jutut (jos itse tai esim. puoliso on ulkomaalainen, joista yleistäen haukutaan), tarjoilusta moittiminen, kun on tehnyt kaikkensa ja yleistävät haukut esim. olet huono äiti, kun olet liian hidas kakun leikkaaja, että muut nääntyy nälkään.

Huumorilla heitettynä asiat on usein erilaisia ja ehkä hauskojakin, mutta tosissaan sanottuna aikuisetkin ovat itkeneet vähemmästäkin. Joskus esim. anopit tekevät tuota ja heidän lapsensa vaimot itkee jälkikäteen ja pelkää aina etukäteen jo seuraavaa kertaa, kun tapaavat tai sitten sanovat suorat sanat takaisin. Mitä varmasti hyvin harvat tekee, vaan ottavat nöyrästi haukut ja arvostelut vastaan koko vierailun ajan ja myöntävät hänen olevan aina oikeassa, vaikka niin ei olisi, niin pysyy jonkinlainen sopu maassa. I,

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat