Vanhan kansan viisautta vai urbaanilegendaa?

Vierailija

Kun odotin esikoista, olin hirveän ärtynyt koko ajan, masennuinkin - mielialat heittellivät häränpyllyä koko raskausajan. Seksi oli vastenmielisin asia, mitä tiesin, rintoja särki ja nännejä palelsi. Kamala kokemus.

Tyttökaverini heitti, että tyttövauvan odotus aiheuttaa tuplaten naishormoneja ja näin ollen jatkuvan PMS-oireilun. Ota ja tiedä.

Noo, nyt on toinen odotus puolessa välissä ja kaikki on aivan päinvastoin. Olen kuin kävelevä seksipommi (ulkoisesti tosin kaukana siitä!), haluaisin seksiä aamusta iltaan, surffaan jopa niillä seksisivustoilla, jonne joku av-mamma ystävällisesti antoi linkin täällä (kiitos hänelle uudesta riippuvuudestani!!), olen hyvällä tuulella, heitän herjaa - masennuksesta ja mielialan vaihteluista ei tietoakaan.

Odotanko siis poikaa???? ;-) Ei muuten, mutta tuo yltiömäinen seksihulluus pisti miettimään...

Tämä siis huumorilla heitetty kysymys teille - jos jollain olisi kokemuksia :-)

Kommentit (6)

Vierailija

Muutenkin olo oli mitä mainioin. Kuopus on tyttö. Seksiä ehkä noin 2 kertaa raskausaikana... noloa myöntää, mutta totta. Muutenkin kaikki oli paljon hankalampaa ja pillitin tuon tuostakin.

Joten ehkä teille on nyt tulossa poika.

Vierailija

Tyttöjä odottaessa tunteet heittelivät laidasta laitaan ja kiinnostus seksiin oli nolla. Poikaa odottaessa muuta en ajatellutkaan kuin seksiä ja tunsin oloni hyväksi ja kuvittelin itseni seksipommiksi :D

Vierailija

ensimmäisen odotus oli mukavaa, mieliala oli hyvä ja seksihalujakin oli mukavan paljon. En tuntenut itseäni rumaksi ja kömpelöksi vaan iloitsin masusta ja tunsin olevani nätti. Poika tuli silloin.

Nyt odotan toista. Kaikki on päinvastoin. Finnejä on tullut joka paikkaan, olo on todella raskas ja kömpelö. On vaikea kiihottua mistään, seksihalut ovat tosi vähissä joka harmittaa itseäkin. :( Rinnatkin ovat niin ärsyttävän tuntuiset. Ja lääkärit ovat varmaksi sanoneet että poika tulee taas.

Eli minulla kaksi päinvastaista raskautta ja poika silti molemmissa. Näiden oireitten perusteella kyllä epäilin välillä itsekkin että tyttö tulisi, mutta en usko kun niin varmaksi on pojan vehkeet ultrassa nähty.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat