Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi! Tunnetko ketään, joka olisi sekaantunut eläimeen?

Vierailija

Luin että jotkut on läheisiä esim. koiransa kanssa sillointällöin. Ei voi olla totta! Mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu? Täytyy olla äärimmäisen sairas tyyppi.

Kommentit (8)

Vierailija

joskus 8-10 vuotta sitten oli soittaja: Vanha mies, maatila ja lehmiä. Asui juron aikamiespojan kanssa kahden kun äiti oli kuollut. Oli kerran nähnyt kun poika oli pannut lehmää. Isä soitti ahdistuneena, että mitä Tehdä! Pitääkö ampua poika vai lehmä! Ihan kamalaa! Mitähän heillekin kuluu...?

Vierailija

jossa peräkammarinpojalla oli ollut pikku koira ja se oli sitä aina nainut. No tämä koira oli kuulemma ollut sen takia silppuna peräpäästään ja eläinsuojeluihmiset olivat joutuneet hakemaan pois ja lopettamaan sen. Mutta eikö mitä, muutaman viikon kuluttua tällä "peräkammarilla" oli ollut uusi pikkukoira silputtavana :(

Vierailija

Lainaus:

jossa peräkammarinpojalla oli ollut pikku koira ja se oli sitä aina nainut. No tämä koira oli kuulemma ollut sen takia silppuna peräpäästään ja eläinsuojeluihmiset olivat joutuneet hakemaan pois ja lopettamaan sen. Mutta eikö mitä, muutaman viikon kuluttua tällä "peräkammarilla" oli ollut uusi pikkukoira silputtavana :(

koirista tykkääjä

kerran oli tilanne jossa itellä oli puolierektio housuissa. olin kaksin erään tutun koiran kanssa joka oli vähän niinkun hoidossa. no se tuli jä tökkäs kuonollaan mun jalkoväliin ja katsoi suoraan silmiin. itellä jäykistyi heti täysin ja laskin housut kinttuihin. se nuoli mun terskaa ja runkkasin. alkoi kiihottaa ihan pirusti ja hapuilin kädelläni sen pimppaa. ei se kauhean liukas ollut mutta kostea kuitenkin. hetken päästä tuli tunne että oli pakko laueta. menin sen taakse ja levitin toisella kädellä sen häpyhuulia ja toisella kädellä suuntasin kullini sen sisään. tuntui ihan uskomattoman upealta työntyä sen sisään. oli yks parhaista orgasmeistani ikinä kun laukesin sen sisään.

Uusimmat

Suosituimmat