G: Piipahtaisitko sairaana/puolikuntoisena viemässä joululahjan ystäväperheelle?

Vierailija

.

Kommentit (6)

Vierailija

Eli todennäköisesti veisin lahjan. Antaisin lahjan ovella ja kertoisin, etten tahdo sisään, koska olen kipeä. Mutta jos tietäisin perheen kovin pöpökammoiseksi, veisin lahjan postilaatikkoon tai antaisin vasta tervehdyttyäni.

Vierailija

Kummipojan lahjan nakkaamassa flunssassa. Pyysivät silti sisään glögille, vaikka kovasti yritin estellä. Lapset jo tosin isompia, eli eiköhän ole koulusta tai kaupoista samalla tavalla flunssa tulossa jos on tullakseen. Ovella uskaltaa varmaan käydä, kysy kuitenkin ensin vastaanottajalta.

Vierailija

Aiheesta nousi meillä perheriita. Olemme mieheni kanssa molemmat olleet kipeitä, mies maanantaista ja minä keskiviikosta asti. Nyt mies alkaa olla paremmassa kondiksessa, mutta itselläni on yhä 38 asteen kuume. Mieheni vaatimalla vaatii, että meidän olisi molempien mentävä näyttämään nenäämme siinä ovenraossa. Olen kuulemma helvetin idiootti ja tosi dorka, jos luulen, että tauti sillä lailla tarttuu. Sehän somaa, mutta itse olen päättänyt olla menemättä.

Vierailija

mutta ihan oman kuntoni mukaan olisin kyllä kotona jos olen kuumeessa. Soittaisin vaikka että tuon joululahjat sitten vasta joulun jälkeen jollen sitä ennen tervehdy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat