Syitä, miksi ette hakeudu pariterapiaan kun on vaikeaa?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

miten torvi toinen on. Sitähän pariterapia suurimmalta osalta on. Molemmat puolisot yrittää nolata toisensa perhetyöntekijän edessä, osoittaa miten idiootti paskiainen se toinen on. Parityöntekijä sitten nolaa heidät molemmat, kertoo pari epätotta kliseetä miehistä ja naisista ja siitä pitäisi muka lähteä jotain uutta liikkeelle.

Itse on liittomme pulmat selvitetty tähänkin asti (17vuotta) ja ei siihen ulkopuolisia euvojia tästä eteenpäinkään tarvita.

Vierailija

Meidän suhteen suuri kompastuskivi on yhteisen ajan puuttuminen kokonaan. Jos meillä olisi mahdollisuus jonnekin terapioihin, ei me tosiaan niitä tarvittaisi, ongelma olisi jo ratkennut.

Vierailija

Minulla on "vihamiehiä" joiden läheiset ovat tällä alalla. Jos me menisimme pariterapiaan, se voisi kantautua vääriin korviin ja aikaansaada vahingoniloa.

Vierailija

Me on käyty vuosi pariterapiassa, eikä siellä ole haukuttu yhtään ketään. Siellä on haettu taustoja ja etsitty ratkaisuja.

Lainaus:

miten torvi toinen on. Sitähän pariterapia suurimmalta osalta on. Molemmat puolisot yrittää nolata toisensa perhetyöntekijän edessä, osoittaa miten idiootti paskiainen se toinen on. Parityöntekijä sitten nolaa heidät molemmat, kertoo pari epätotta kliseetä miehistä ja naisista ja siitä pitäisi muka lähteä jotain uutta liikkeelle.

Itse on liittomme pulmat selvitetty tähänkin asti (17vuotta) ja ei siihen ulkopuolisia euvojia tästä eteenpäinkään tarvita.

Vierailija

pariauhteen asiat on kahdenkeskeisiä. Jos niitä ei omin voimin pystytä ratkaisemaan niin tuskin siinä auttaa jollekin sossutädille kantelukaan.

Vierailija

Parisuhdeterapeuteilla ja uskonnolla ei ole mitään tekemistä keskenään, paitsi jos tarkoitat seurakunnan järjestämää perheneuvontaa. SInne ei ole pakko mennä - jokaisessa kaupungissa on vähintäänkin kunnallinen perheneuvola, jossa pariterapiaa saa ilmaiseksi. MInusta on hälyttävää että hinnoittelet parisuhteesi? Palvelu maksaa aina, eivät terapeutit tyhjästä tietojaan nyhjäise vaan takana vuosien koulutukset.

Vierailija

ei maksanut mitään ja aikakin saatiin suht nopeasti.

Meidän suhteessa ei ollut mitään luettelemistasi asioista, mutta niin vain auttoi. Mun mielestä jos suhteessa on väkivaltaa niin ei siinä terapia auta, vaan lyöminen pitää lopettaa.

Lainaus:

. en halua sotkea uskonnollisia ihmisi

a2. ih1n törkeät jonot pääkaupunkiseudulla

3. maksaa törkeästi rahaa 100 euroo tunti ja silti parin kuukauden jonotus

4. oppaat on halvempia ja netti ilmainen, siellä on ihan samat jorinat kuin mitä on parisuhdeterapiassa sanottu, en näe mitään syytä mennä terapeutille

VAIN jos suhteessa on väkivaltaa, alkoholismia, täydellistä mykkäkoulua tai jotain pahaa kuvittelua puolin toisin, voi ulkopuolinen ehkä laukaista tilanteen ja antaa keinoja pysyä yhdessä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat