Voiko olla psykoottinen, jos ei ole harhoja mutta

Vierailija

jotenkin outoja ajatuksia ja poikkeavaa, kummallista käytöstä. Että mielleyhtymät ovat kummallisia, eivätkä enää oikein loogisia?

Kommentit (10)

Vierailija

ole ihan kohdallaan. Eli ääniä ei tarvitse kuulla, tai nähdä näkyjä, mutta jos ei erota, milloin omat pelot ja kuvitelmat eivät ole realistisia, se voi myös olla psykoottista (tietysti riippuu mittasuhteista, jokaisella meistä on tietysti hieman eri käsitys todellisuudesta).

Vierailija

Lainaus:

Minulla on diagnosoitu vakava masennus jo parin vuoden takaa.

Ap:n kysymys kiinnostaa minuakin.

Välillä olen ymmärtämisen kanssa ihan hukassa.

Luettua tekstiä en ole ymmärtänyt aikoihin, ellei se ole selkokielellä tai lyhyesti ja ytimekkäästi kirjoitettu. Jos silloinkaan.

Masennus aiheuttaa muutoksia muistissa ja keskittymiskyvyssä. Sinulla ei ole psykoosia!

Vierailija

Minulla on diagnosoitu vakava masennus jo parin vuoden takaa.

Ap:n kysymys kiinnostaa minuakin.

Välillä olen ymmärtämisen kanssa ihan hukassa.

Luettua tekstiä en ole ymmärtänyt aikoihin, ellei se ole selkokielellä tai lyhyesti ja ytimekkäästi kirjoitettu. Jos silloinkaan.

Vierailija

todellisia, ette ole psykoosissa. Pakkoajatuksia tai masentuneella olevia pelkoja voi olla vaikka mitä, ja miten järjettömiä, mutta niin kauan kuin tajuatte, että ne eivät ole totta, ette ole psykoosissa.

Vierailija

Paniikkihäiriö ei kestä niin kauaa että siitä voisi ajatella tuollaista eikä masennus yksin tee tuota. Joku ahdistuneisuushäiriö ehkä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat