Minkä joululahjan ostit/ostat lapsellesi tänä jouluna?

Vierailija

ja mitä lapsi on toivonut saavansa?

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Siis 3.v saa tietenkin New BORN prinsessa nuken.

sille hoitotarvikkeita ja vaatteita

sekä vauvalle pyörän jossa voi nukkea vetää.

Nalle puh puhelin

Yhteiseksi saa nallepuh- pelin ja eläinpyramidi pelin sekä mikkisähköhammasharjan.

Vierailija

Poika 8v:

- Lego city pelastuslautta/majakka -paketti (tämä oli toive)

- Alkupolku pc-peli

- toppaliivi

Tyttö 6v.

- Fortuna (toiveena)

- yöpaita (myös toive)

- Late Lammas dvd

Poika 3½v.

- Lego castle laiva

- painepesuri (toiveena työkaluja)

Vierailija

Ei osaa vielä toivoa mitään, mitään ei ole vielä ostettu. Saa lahjoja sukulaisilta varmasti enemmän kuin jaksaa ymmärtää.

Voisin mä ehkä ostaa sille isomman ammeen ja uudet sukkahousut jos löydän kivat, ne sille pitäisi hankkia jokatapauksessa.

Mutta leluja en todellakaan osta, saa niitä nyt tähän ikään sopivia ihan tarpeeksi (tai liikaa) ja kuukauden päästä synttäreillään lisää. Ostan sit hälle leluja vaikka ens kesänä ihan muuten vaan kun kaikki vauvamaiset lelut alkaa tympiä..

Tai voisin mä sille lumilapion ostaa ulos, se kai voidaan leluksi laskea. :)

Vierailija

Kaikilla oli muumiläppäri ostettuna. Miksei Rölli -vastaava? Mitä niissä on eroja? Tyttö kertoi tänään illalla, että suurin toive olisi lasten tietokone...

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

toivoi littles pet shop taloa ja maailman lemmikit pakkausta ja saa minulta ne molemmat sekä muutakin.

Meillä tyttö on hurahtanut näihin söpöihin PS-eläimiin ja mikäs siinä, kivojahan ne ovat, paljon kivempia kuin jotkut barbit tai bratzit.

t. kummitäti

Vierailija

Totta, olin todella iloinen, kun ei moista typeryyttä toivonut. Mutta toisaalta haluaisin täyttää jouluna myös lapsen toiveita, eipä se rassukka tajua, että turha se lelu on. Siksi kyselinkin, että onki se kalliimpi Rölli edes hiukan kiinnostavampi?

Vierailija

Leikki sillä kahden päivän ajan ja sitten se ei enää kiinnostanut. Mutta ilmeisesti se onkin täällä monien mielestä ihan ok juttu, että yhtä muovilelua käytetään kaksi päivää ja sitten heitetään se menemään.

Vierailija

Kummeilta ja mummeilta tulee sitten jotain, jota en vielä tiedä. Mun mielestä noin pienelle ei tarttee ostaa mitään erityistä. Enemmänkin hän on varmaan kiinnostunut lahjapapereista ja siitä, että mummo ja pappa ovat kylässä.

Vierailija

toivoi littles pet shop taloa ja maailman lemmikit pakkausta ja saa minulta ne molemmat sekä muutakin.

Lisäksi toivoi chihu pehmoa ja sekin on hankittu.

Vierailija

5 v. tyttö saa toivomansa lasten kameran ja balettipuvun. Lisäksi saa Mintun esikoulu- kirjan meiltä. Toiveissa oli myös aikuisen kokoinen pehmoprinsessa, mutta sitä ei lähdetty toteuttamaan...

Kaksivuotias poika toivoi tuolia, pöytää ja traktoria, mutta saa sen sijaan pienen autoradan, poikanuken ja lumisadepallon.

Kummeilta ja isovanhemmilta tulee lisäksi lahjoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat