Huijausta

Törmäsin sattumalta tähän keskusteluun ByPias -yrityksen tuotteiden hinnoittelusta ja laadusta. Pöyristyttävää huijausta ja kuluttajien harhaanjohtamista. Kaikkien ByPiasin asiakkaiden kannattaa tutustua!

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14365313/bohemiana-by-pias

Kommentit (6)

Vierailija

Löysin tämän viestin vasta nyt kun yritin reklamoida firmaan ostamani vaatteen umpisurkeasta laadusta. Oletteko huomanneet, että firman fb-sivuilla ei ole arvosteluja lainkaan, kaikki negatiiviset palautteet poistetaan ja palautteen antaneet henkilöt estetään? En todellakaan halua tukea tällaista liiketoimintaa.

Vierailija

Tiedän tunteen. Tuotteet eivät vastaa verkkosivulla luvattua ja kun reklamoit niin olet kuulemma väärässä. Missään en ole näin ala-arvoista asiakaspalvelua saanut.

Mitoitukset ovat pielessä, sopivat lyhytraajaiselle rinnattomalle jolla on valtava keskivartalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen ostanut yhden mekon kyseistä merkkiä ja laatu aivan surkeaa. Mekko näytti ekan pesun jäljiltä kuin olisi monta vuotta vanha riepu, lisäksi kutistui muodottomaksi, käyttökelvottomaksi. Hintaa tuolla lumpulla oli toistasataa euroa. Kyllä harmittaa.

Olen lukenut, että By Pias kieltää muita liikkeenpitäjiä ottamasta samoja vaatteita myyntiin kuin mitä hän itse haluaa. Siis haluaa itse itselleen oikeuden myydä tiettyjä valmisvaatteita. Muilla liikkeillä samoja vaatteita myynnissä huomattavasti halvemmalla. Hintaerot jopa 100 e luokkaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut yhden mekon kyseistä merkkiä ja laatu aivan surkeaa. Mekko näytti ekan pesun jäljiltä kuin olisi monta vuotta vanha riepu, lisäksi kutistui muodottomaksi, käyttökelvottomaksi. Hintaa tuolla lumpulla oli toistasataa euroa. Kyllä harmittaa.

Olen lukenut, että By Pias kieltää muita liikkeenpitäjiä ottamasta samoja vaatteita myyntiin kuin mitä hän itse haluaa. Siis haluaa itse itselleen oikeuden myydä tiettyjä valmisvaatteita. Muilla liikkeillä samoja vaatteita myynnissä huomattavasti halvemmalla. Hintaerot jopa 100 e luokkaa. 

Kuinkahan kauan moinen liiketoiminta saa jatkua....

Vierailija

Tänäänkin oli kyseisen merkin fb kirppiksellä keskustelu kuinka joku löytänyt näitä ihan samoja vaatteita paljon edullisempaan hintaan. Yllätys että kyseinen keskustelu poistettiin! Menee kyllä boikottiin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat