Minussa virtaa mustalaisveri ja sen kyllä huomaa

Vierailija

isoukkini oli mustalainen ja sieltä on varmaan peruja se että mua ei esim hävetä pätkääkään huutaa ja kiroilla mun ukolle keskellä kauppakeskusta ja ukkokin aina riidan päätteeksi haukkuu minua mustalaiseksi.

Olen ylpeä juuristani ja levottomasta luonteestani

Kommentit (12)

Vierailija

tahallani. Rakastan itse itseäni niin paljon että en tee toisten ihmisten arvostuksella mitään. Ja en minä ketään toista pätkääkään arvostakaan.

Mulle elämä on muutakin kuin se yliöpistö-työpaikka-volvo-omakotitalo hevon perseessä-yhdistelmä

Olis ollu mahdollisuus saada varakas ja umpitylsä DI lasteni isäksi, mutta valitsin mieluummin vähän köyhemmän ja paljon mielenkiintoisemman boheemin miehen.

Aina kun joku tylsimys mua siellä kauppakeskuksessa vilkaisi, niin aloin tahallani tupista kirosanoja itsekseni.

Ja kassalle meinasin toivottaa Vitun hyvä joulua!

Vierailija

lähikuppilassa viikonloppuisin, röökin poltto putkessa, kireät farkut ja pienet topit, lehtien (paitsi ehkä seiskan) välttäminen, lapsille huutaminen ja kiroileminen, julkisesti kuseskelu ja räkiminen sekä se ukon kanssa tappelu ostoskeskuksessa.

Ja mielestäsi, jos ei pidä em. asioita arvoissa on "umpitylsä DI". Reps:)

Vierailija

sinäkin olet varmaan joku umpitylsä DI, joka viettää umpitylsän ja tapahtumaköyhän ennaltasuunnitellun elämän.

Ei kiitos, elämässä pitää olla yllätyksiä ja energiaa

Vierailija

ja kerta kaikkisen sivistymättömistä tavoistaan. Pitäähän se jostain on ollakin ylpeä, kun ei oikein tuolla koulutus- tai urapuolella voi rintaansa röyhistellä.

Vierailija

män suvaitsemattomalta ja tuo itsekseen kiroilu vaikuttaa jo ihan mielipuoliselta. Oletko varma, ettei esim. psykoosi ole iskemässä.

Jotenkin muakin joskus vituttaa ns. perusespoolaisuus (enkä koskaan käy kauppakeskuksissa, vaikka espoolainen olenkin, mutta kyllä tuntemani "tylsimysdippainssit" sinua monipuolisempia ovat, vaikkakin joskus mustavalkoisia juu.

Vierailija

kiroilevalle pienen lapsen äidille jotakin kommenttia asiaa. Mutta eihän ne tylsimykset mitään kellekään sano. Onneksi mun tuttavapiirissä on vain muutama umpitylsä dippainssi ja nekin vain tutuntuttuja

Vierailija

Olen nähnyt kovaäänisiä juntteja muuallakin, saat kuule ihan pikkuisen parantaa ennen kuin edes päätäni käännän...

Maailma ei ole täydellinen, siksi kaltaisiasi on olemassa.

Vierailija

varakkuudesta kuin "haudassa verenperinnöstä".

Mutta sinänsä ymmärrettävää, että jostain white trashinkin pitää itsetunnolleen pönkitystä hakea. Sinänsä säälittävyyden huippu, että se on "mustalaisisoukki".

Vierailija

"temperamenttinen" kiljuminen julkisissa tiloissa, kännissä pyöriminen ja rööki huulessa maha pystyssä oleminen on COOLIA.

RAukka ei tajua, että suurin osa kiertää tuollaiset kammotuksen kaukaa ja pitää heitä yhteiskunnan pohjasakkana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat