Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua niin surettaa Marimman ja vauvan kohtalo..

Vierailija

Irc-Gallerian sivuilla oli kuva kauniista lastenhuoneesta, valmiina vauvan tuloa ajatellen. MIten noin suuren surun voi kestää?

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

mutta haluaisin kommentoida tuohon kuoleman ajankohtaan.

Äiti kirjoitti, että lapsivesi oli vihreää ja sitä oli vain noin 2 ruokalusikallista. Ja että lapsi oli kuivunut jo pahasti, iho irtoili jne. Ja että arviolta kuolema oli tapahtunut jo pitkälti ennen syntymää. Napanuora oli kaulan ympärillä mutta sekään ei edes sykkinyt syntymän aikaan.

Yhtä kaikki, erittäin surullinen tapaus.

Vierailija

JÄLKIKÄTEEN ?? vai sitä mukaa kuin sen eteni.

Jos kirjoittanut jälkikäteen niin sitten on päästään vialla...

Vierailija

Lainaus:

Vähiten lapsensa juuri menettäneelle näemmä!

...ja juuri sen vuoksi en voikaan hyväksyä sitä että joku ehdointahdoin ei tee parastaan oman lapsensa hyvinvoinnin eteen?

Vierailija

Kävin eilen lukemassa tuon ketjun ja niin karua oli lukea äidin viestejä innostuneesta odotuksesta enkelin kosketukseen.

Itse olen ylihysteerinen ja ehdottomasti länsimaisen lääketieteen kannattaja. Meidän molemmilla lapsilla sydämen sykkeet romahtivat hälyttävän alas synnytyksen aikana, noin kuuteenkymmeneen. Kummassakin tapauksessa tuli todella kiire saada vauva ulos ja se tehtiin sitten väkisin ja imukupin avulla. Toisella oli vielä napanuora kaulan ympärillä, kuten tässäkin tapauksessa.

Luojalle kiitos molemmat lapset saivat syntyä terveinä.

Mutta tässä Marimman tapauksessa lapsi oli ollut kuolleena kohdussa ilmeisesti jo useampia päiviä. Ja mikään yliaikaisuus ei ollut kyseessä. Kuinka moni saa olla seurannassa jo ennen laskettua päivää jos mitään ongelmia ei ole ilmaantunut?

Vierailija

Lainaus:

Kertomuksessa kerrotaan lapsen kuolemasta siinä kohdin kun äiti sai sen tietää jne.

Omien sanojensa mukaan ainakin oli näin...

Vierailija

Tässä vaiheessa syyllistäminen ei auta yhtään.

Nuori, optimistinen, luomuhenkinen äiti valmistautuu parhaansa mukaan äitiyteen ja sitten käy näin. Todella surullista, kuten aina lapsen menettäminen.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat