Keskenmeno vai menkat?

Vierailija

Mulla kierto vaihdellut 23-28 päivää. Tänään tuli 30 päivää täyteen ja yhtäkkiä oli kuin joku olis viiltäny mahan auki, samalla alko vuoto. Vuoto vähän runsaampaa kuin yleensä ja kivut voimakkaampia. Voiko olla aikanen keskenmeno? Vai oonko vaan hysteerinen? Olin kyllä jo nauttinut ajatuksesta että oisin taas raskaana...

Kommentit (12)

Vierailija

tuli keskenmeno marraskuun 26 päivä ja olen siitä asti vuotanut.

en tajua miten näin.. onko kellään kokemusta tälläisestä?

lääkäritkään ei ota vakavasti... :(

Vierailija

Kävin tänään ultraamassa ettei kohtuun ole jäänyt mitään keskenmenon jälkeen ja tuli aika yllätys, kun siellä näkyi sikiö ja lääkäri sanoi että sydän lyö =) Viikkojakin on kuulemma enemmän kun edelliset menkat antaa ymmärtää... Nyt en oikeen tiedä mitä ajatella......

ap

Vierailija

Tuli vaan mieleen, että ei kai oo mahdollista, ettei oiskaan ollu keskenmeno vaan raskaus jatkuis? Eilen oli tosi kovat kivut ja vuotoa tuli reilusti. Tänään ei sitten oo enää kun vähän tuhrua... En jaksais epätietoisena koko joulunaikaa miettiä mitä suuhun saa laittaa.. (tottakai jos onnellisesti raskaana, niin jaksaisin =))

Edelliselle kirjoittajalle vielä.. Onko ihan reilusti vuotoa? Aattelin vaan että siinähän menee veriarvotkin jo tosi huonoksi. Yritä olla tiukkana niitten lääkäreiden kanssa, tsemppiä!

Vierailija

tein äsken raskaustestin ja näytti plussaa. Eli oli sitten keskenmeno=(

Nyt kun vielä tietäis miten kauan testit voi km:n jälkeen näyttää plussaa...

Vierailija

Vuoto alkoi täysin yllättäen keskellä yötä, runsaana ja hyytymiä oli paljon. Heräsin vain siihen, että nyt tulee... Pyyhkiessä huomasin hyytymän seassa nuppineulanpään kokoisen valkoisen "pallon". Vielä en ollut raskaustestiä tehnyt, eli aika lailla normaalikierron rajoissa (hieman vaihtelevaa mulla) vielä mentiin.

Yleensä kuukautiseni alkavat aina 1-2 päivän tuhrulla, eikä koskaan noin suoralla vuodolla. Ajattelen, että meni ihan alussa kesken.

Keskenmeno myös viime keväänä, huomattiin vasta rv 10, vaikka raskaus oli keskeytynyt jo n. rv6, ei ollut vuotoja, kipuja ei mitään.

Ja edelleen tässä hoitoja jaksetaan ja toivotaan että onnistaisi...

Vierailija

En voi käsittää tätä. Se kipu oli niin paljon kovempi kuin menkkakipu ja vuoto alkoi "räjähdysmäisesti". Ei tullu mieleenkään ettei sillä ois ollu seurauksia.. Nyt oon kyllä kuitenkin aika varuillaan koko ajan...

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat