Mua sitten inhottaa läskit ihmiset.

Vierailija

Miten ihminen päästää itsensä sellaiseksi?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

20kg liikaa painoa tällä läskillä. tässä mussutan suklaaptukkaa vastatessa, kuinkas sattukaan :) mmm ihanaa :)

miestä odottelen kotiin harrastuksesta, pieni esikoisemme tuossa kuuntelee lastenlauluja ja tanssii.

läskejä lukuunottamatta kaikki ihanasti, okei rahaakaan ei ole.

mies rakastaa mua ja mys näyttää sen, mies ei ole läski. harrastetaan ihanaa seksiä jne..

joskus yhdessä vitsaillaan mun pyöreästä mahasta, ei haittaa koska mies ei mua minkäänlaiseen laiheliiniin vaihtais.

se ulkoinen kun ei ole kaikille tärkeintä. ja kasvoilta olen itse asiassa aina ollut nätti.

Vierailija

Aivan yhtä salakavalasti se 20-30 kg tai 30-40 kg:kin tulee. Vähän kerrallaan vuosien mukaan.

Lainaus:

jonkun kymmenen tai 20kg nyt ymmärtääkinsellainen paino tulee aika salakavalasti.

Sitä en tajua miten joku päästää itsensä lihomaan oikeasti tosi läskiksi. Luulisi että olo on tosi karmea koko ajan.

.

Vierailija

laihoja ryppyisiä rusinoita. Semmosia kun on posket lommolla ja on niin niin ylpeitä omasta kiinteästä kropastaan, eivätkä tajua näyttävänsä 15 vuotta vanhemmalta kasvoista. Semmosia on paljon!

Itse olen normaalipainoinen, mutta olisin mieluummin vähän liian painava kuin alipainoinen!

Vierailija

Kyse ei välttämättä ole pinnallisuudesta, jos inhottaa liian lihavat ihmiset... Itseäni ei henk.koht. inhota ketkään, mutta en kyllä kieltämättä ymmärrä miksi jotkut antavat itsensä lihota tosi isoksi.

Tavalliset tytöt kärsii... ei ole tavallista painaa 4. luokalla 60kg...

Sitäpaitsi liikalihavuus on todella suuri terveysriski.

Vierailija

toisen poikkeava ulkomuoto johtuu. Ei se sitä syöpähoitojen takia lihonutta auta yhtään, että hänelle lihavuus "sallitaan", kun ei sitä voi koko maailmalle kailottaa.

Mitä muuten luulette, auttaako tuo teidän vihaamisenne yhtään ketään? Vai onko tarkoitus vaan päästää pönkittämään omaa surkeaa itsetuntoa nostamalla itseään toisten yläpuolelle? Että keksitään lihavista vielä kaikkea muutakin ällöä, että ne on tyhmiä ja huonoja äitejä ja vaikka mitä lisää.

Menkää oikeasti vähän itseenne. JOs haluatte tehdä tästä yhteiskunnasta paremman paikan, niin hei, vähän suvaitsevaisuutta. Se ei auta edes niiden teidän rakkaiden veromarkkojen säästämiseen, kukaan ei laihdu sen takia, että jotkut on vittumaisia. Sen sijaan todella vihamielininen suhtautuminen aiheuttaa lisää mielenterveysongelmia lihaville, ja haa, siinä niitä teidän veromarkkojanne taas menee.

Vierailija

Lainaus:

Tavalliset tytöt kärsii... ei ole tavallista painaa 4. luokalla 60kg...

.

mä sanoin?

lueppas uudestaan. sanoin tavalliset eli normaalipainoiset tytöt. joita on paljon mutta joita nämä superpinnallisten äitien anorektikko kakarat pilkkaavat.

Vierailija

aina just "että miten sä oot päästänyt itsesi tommoiseksi". En mä tiedä, miten niin päästänyt. Varmaan siten, ettei kolmikymppisenä voi syödä samoin kuin 15-vuotiaana lihomatta. Pari kiloa vuodessa kymmenen vuoden ajan on varma resepti. Ja onnistuu tosi hyvin kun opiskelee, hoitaa lapsia ja käy töissä yhtäaikaa. Sillon syö mitä sattuu.

Vierailija

Meilläkin on aina takotilassa kakkua, joskus kaksikin, pullaa, suklaata jne ja kaikki vetää sitä napaansa kaksin käsin. Sitten " syödään" vähän nutrilettia, että jaksaa taas syödä nameja.

Mun pomo painaa varmasti yli 150kg. Olen itsekin lähes 100kg, mutta laihdutan. Pomoni on vittumainen ämmä ja ainoastaan vain minulle ja siksi sanonkin häntä sotanorsuksi. Jos hän ei olisi v-mäinen niin pitäisin häntä ihan ok ihmisenä enkä edes huomaisi hänen 100kg ylipainoaan.

Vierailija

Välillä ihan itkettää, kun olen niin oksettava läskikasa.

Silti minusta ei vaan ole laihduttamaan. Kerran onnistuin ja olin onnellinen, mutta taas olen päästänyt itseni tähän jamaan.

T. 161cm, 90kg

Vierailija

inhottaa sellaset lihavat, jotka pitää vähänväliä jotain ihme diettejä... ja taas viikonpäästä syödään lihapiirakkaa ja suklaavanukasta evääksi. Puhutaan joka toinen viikko että käyn nyt joka ilta lenkillä... ja samalla menee lähikauppaan autolla!

Olis sitten tyytyväinen itseensä jos lihavaksi on itsensä päästänyt, jos ei terveys vielä ole kaatumassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat