Vierailija

Onko vaikeaa?

Haluaisin opetella tekemään rakennekynnet itse itselleni, mutta epäilyttää onko kovinkin hankalaa?

Onko joku teistä tehnyt ja ovatko onnistuneet?

Kommentit (3)

eli on vaikeaa jos haluat kestävät kynnet, jotka eivät irtoile, rakennuspiste on oltava oikea ja oikea määrä geeliä tai akryylia, reunat oltava just oikein,muuten alkavat liftaamaan jne..

miksi haluat tehdä itse, mikset mene liikkeeseen ottamaan.

nim 10 vuotta kynsiä tehnyt

Lainaus:

Onko vaikeaa?

Haluaisin opetella tekemään rakennekynnet itse itselleni, mutta epäilyttää onko kovinkin hankalaa?

Onko joku teistä tehnyt ja ovatko onnistuneet?

itsellä myös haaveena tehdä joskus kynsiä itse mutta ihan sellaisen muutaman päivän kurssin ajattelin käydä sillä mikäli teet kynnet väärin voi seuraukset olla aika ikävät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tilasin saksasta uv-uunin ja aloitusvälineet geelikynsille.Oli halvat ja tuli nopeeta ongelmitta ihan kotiovelle.Ainoa miinus on saksalaiset ohjeet mutta ohjeita on ainakin youtube pullollaan.

Itselle tosin riittävät pelkät geelit omien päälle mutta olen tehnyt parille ystävälle ihan tipeilläkin ja hyvin luonas.

Omat varpaankynnetkin oli fiinit koko kesän yhdellä geelauksella.Ehkä ne kannattaa "harjoitella" ensin että saa tuntumaa tuotteisiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat