Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäisen avioliiton lapset ovat harjoituskappaleita ja koko liittokin on

Vierailija

vasta tokassa liitossa ihminen oikeasti osaa elää oikein ja kasvattaa uudet lapset paljon paremmin kuin nuoruuden ekassa liitossa

Kommentit (8)

Vierailija

väsätä niitä kersoja heti ekan seukkauskaverin kanssa? Etsikää ensin se kunnollinen puoliso, niin ei tartte lasten kärsiä vanhempien "harjoittelusta".

Vierailija

Lainaus:

Ensimmäisen avioliiton lapset ovat harjoituskappaleita ja koko liittokin on vasta tokassa liitossa ihminen oikeasti osaa elää oikein ja kasvattaa uudet lapset paljon paremmin kuin nuoruuden ekassa liitossa

No jaa, enpä tiedä. Aika mielenkiintoinen näkökulma.

Mä näkisin asian ennemmin niin, että koko elämä on harjoittelua / oppimista. Ei ihminen ole koskaan valmis. Ihmissuhdettakin voi kehittää, on muitakin vaihtoehtoja kuin luovuttaa ja vaihtaa uuteen. Harvoin se puoliso muuten edes vaihtamalla paranee, ne omat ongelmat kun ovat samat ja seuraavat aina mukana suhteesta toiseen.

Mä olen ollut mun miehen kanssa 10 vuotta yhdessä, oltiin aika kakaroita kun tavattiin. Yhdessä on kasvettu aikuiseksi. Suhteessa on ollut ylä- ja alamäkiä, kaikesta on aina selvitty ja virheistä opittu. Särmät hioutuvat.

Ennen nykyistä miestäni vaihdoin miestä vähintään kolmen vuoden välein, en osannut olla kenenkään kanssa sen pidempään, vaihdoin aina uuteen kun alkuhuuma meni ohi. Onneksi pääsin siitä noidankehästä! Enemmän oppii itsestään kun on jonkun kanssa pidempään, tulee kohdattua itsensäkin kunnolla, kun ei vaan pakene aina uuteen.

Uusimmat

Suosituimmat