Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkoi närästää! Anoppi ja appi ilmoittivat tulevansa meille jouluksi!

Vierailija

Ja minä en kehdannut kieltäytyä!

Mulla on töitä huominen, maanantai ja tiistaina 10 tunnin vuoro! Keskiviikko, torstai ja perjantai vapaa (lauantaina taas töihin). Ovat meillä ke-pe.

Ahhistaa!!! Ei muuta kun siivoomaan sitten kait...

Kommentit (11)

Vierailija

jos haluu tulla teille, tykkää teistä, varmana haluaa auttaa.

Mutta vastaisen varalle: pitää olla rehellinen, miksi et sanonu että sulla on niin duuneja

T: Yksi joka otti palkatonta 2 päivää

Vierailija

Minä olen korvia myöten kyllästynyt näihin anopin haukkumisketjuihin kun miniät ei saa sanottua mitään. Sitten itketään täällä ja luulaan olevansa trendikkäitä kun on tapana haukkua anoppeja.

Vierailija

olet töissä, että saa rahaa ja voit ostaa lapsenlapselle kalliita ja laadukkaita tavaroita.

Sanot itsesi irti töistä, että voit aina viikonloppuisin ottaa lapsen hoitoon, että äiti saa levätä ja pari saa parisuhdeaikaa.

Käytä auttamalla heitä kotitöissä.

Pysyt poissa heidän kotoaan.

Soittelet ja kyselet kuulumisia.

Et pidä mitään yhteyttä, koska anopin tirkistely ärsyttää.

Tässä jotain aluksi.

Vierailija

kerrot työtilanteesi ja pyydät heitä tulemaan mieluummin jo tiistaina auttamaan jouluvalmisteluissa. Kerro, miten kiitollinen olet, appivanhemmat pelastavat perheenne joulun, koska sinä et ehdi valmistella sitä yhtään. Pyydät heitä siivoamaan ja laittamaan ruokaa, hakemaan kuusen jne. Ole oikein iloinen, kun kerrot nämä!

Mitä mieltä muuten miehesi on?

Vierailija

Apua voisit pyytää nimenomaan heiltä. Mun anoppi on tyytyväinen kun tuntee itsensä tarpeelliseksi. Täällä av:lla taitaa olla ennemmin tredndinä puolustaa anoppeja:)

Uusimmat

Suosituimmat