Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, mies heitti vahingossa roskiin meidän joululahjat!

Vierailija

Viikko sitten olin lapsen kanssa reissussa ja mies oli sillä aikaa siivonnut koko kämpän. Ihana yllätys mutta nyt vasta huomattiin että oli siivonnut vähän liiankin innokkaasti...

Ei onneksi oltu kaikkea vielä ostettu, eli rahallinen menetys ei ollut kovin suuri (alle 100 euroa) mutta kyllä harmittaa! Kahden opiskelijan budjettiin tuo on kuitenkin aika iso lovi. Osan lahjoista olin ostanut messuilta eli niitä ei ihan joka kaupasta edes saa.

Mies oli tietysti tosi pahoillaan, pyyteli anteeksi ja harmitteli. Eihän sille mitään voi, miestä varmasti harmittaa vielä paljon enemmän kuin mua. Onneks en oo luonteeltani stressaaja, muuten oltais varmasti saatu aikaan kunnon perheriita.

No, meiltä sitten kaikki varmaan saa itse leivottuja lahjoja... :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Siitäkin on välillä hyötyä näköjään, eli ei vahingossakaan vie roskia ellen sano ihan kirjaimellisesti ja maanittele ainaksin 2 kertaa.

Jotain hyötyä tuosta on! :-DDD

Vierailija

Ja raahasin mustan jätesäkillisen roskia roskiksen viereen. Siinä ollut paikan omistaja sanoi että lajittelee jätteet, että jätä pussi hänelle. Hetken päästä hän tuli takaisin ja sanoi että oliko nämä valkoiset puuvillaiset pöytäliinatkin tarkoitus heittää roskiin.... Joku oli pakannut 40 kpl pöytäliinoja mustaan jätesäkkiin jota minä luulin roskasäkiksi....

Vierailija

Munkin mes vei yhtenä päivänä roskiin muovipussin keittiöstä. Muovipussissa oli vain ruokaa; perunoita, lanttuja, leipää, mausteita ym. mitä en ollut ehtinyt laittaa kaappiin.

Vierailija

Olin jättänyt ne muovipussissa eteiseen ja mies luuli että se on roskapussi. Se oli sitä aikaa kun meillä riehui koliikki ja allergiat eikä unesta ollut tietoakaan...

Vierailija

Siivosin kaapit ja laiton vaatepusseja Lähetystorille vietäväksi auton perään. tarkoituksena viedä jouluostosten lomassa.

No kävin shoppailemassa vaatteita, ja nostin pussin takakonttiin muiden pussien päälle. Ruuat takapenkille.

Lähetystorille laitoin ajatuksissani kaikki takakontin pussit ja vasta kotona tajusin , että sinne meni myös lahjat!

Myyrmäen lähetystorille tulossa myyntiin 2 kpl W-alle yöpukuja ja muutama Benettonin paita...

Vierailija

Ei tämä ole uskottava juttu. Ei kenenkään mies ole niin tyhmä, tai jos vaikka olisikin niin sitten ap:n viestin otsikko olisi ollut että "vittu että voi mulla olla idiootti mies" tms.

Vierailija

Meillä ei ole koskaan mennyt mitään tarkoituksettomasti roskikseen, UFFille tms. koska _aina_ tarkistetaan että varmasti tulee oikea pussi mukaan. Mä olen aina luullut että kaikki tekee niin, mutta olinpas näköjään väärässä...

Vierailija

Mulla kaapissa pussukoita joissa lahjaostoksia ja jotka olen vaan nostanut kaupasta tultua kaappiin paketointia odottamaan. Jos mies innostuis siivoamaan yhtäkkiä vaatekaappia ja vilkasis vaan pusseihin niin roskiin vois lentää. ;))

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat