Ääk, mitä tämä on (orgasmi kateissa)?

Vierailija

Olen yli 35v nainen ja olen nyt tavannut pitkän (seksittömän, koska en harrasta yhdenillan juttuja) sinkkukauden jälkeen uuden miehen, johon olen melkein lapsellisen ihastunut. En ole vuosiin tavannut miestä, joka olisi kuin hän, mielenkiintoinen ja seksikäs, minä vaan hymyilen kun häntä ajattelen... Viime yönä mies oli ensi kertaa luonani yötä. Olen halunnut häntä tosi paljon ja seksi oli ihanaa, mutta en saanut orkkua??

Aiemmin olen aina saanut joka ikisen mieheni kanssa orkun heti ekalla kerralla... Mitä tämä voi olla? Voiko se, että tykkää oikein tosissaan toisesta tehdä niin suuren eron, että orkku katoaa? Vai onko tässä yksinkertaisesti siitä kyse, että kun ei vielä toista tarpeeksi tunne ja haluaisi vaan niin kovasti tulla, niin orkku sitten katoaa? Esileikkiä oli kyllä pitkään, ja nautin kyllä muuten tosi paljon kaikesta ja mies kyllä sai ;-) mutta multa se laukeaminen jäi harmillisesti uupumaan...

Kiitollinen jos joku vastaa...

Kommentit (4)

Vierailija

Kandee laittaa eka kerta suosiolla tutustumisen piikkiin. Jos ei tokallakaan kerralla tule niin sitten kandee alottaa kaverin kouliminen.

Vierailija

on, jossa nainen ei saa orgasmia? Tumpelo mies täytyy olla.

Tai ainakin miehen täytyisi ymmärtää, että on epätodennäköistä että nainen saa yhdynnässä. Vai tarkoititko, että et saanut orkkua, vaikka mies yritti kaikkensa? Vai feikkasitko ja päästit miehen helpommalla?

Vierailija

Kiva kuulla, että jollekin muullekin on käynyt niin. Olin kyllä yllättynyt ja itseeni pettynytkin vähän, koska olisin halunnut antaa miehelle sen ilon, että laukean juuri hänen sylissään. Onneksi mies otti sen ihan ok etten lauennut, sanoin niinkuin asia oli, että olin ihan hilkulla, mutta että jännitin tätä kertaa vähän... Eikä kaikki naiset edes saa orkkuja, tiedän, ehkä hänelle on osunut sellainen aiemmin. Toivottavasti seuraavalla kerralla kuitenkin jännitän vähemmän ja uskallan heittäytyä, ja laueta...

Ja nyt takaisin joulunvalmisteluihin ;-P

Hyvää joulua!

t. aloittaja

Vierailija

Eli kun on pitkän aikaa ollut ilman ja ikää on jo tullut jonkun verran. Kun tapasin sen elämäni miehen niin olin ihan hirveän kiihottunut ja halusin häntä tosi paljon. Orgasmia en kuitenkaan ensimmäisellä kerralla saanut, tosin seksi oli silti ihan mielettömän ihanaa. (Nuorempana olen saanut helposti orgasmin jo ensimmäisellä kerralla)

Omalla kohdallani yhdistän sen kyllä juuri tuohon rakastumiseen ja siihen jännitykseen kun oltiin ensimmäisen kerran. Miehessä ei ollut mitään vikaa, päinvastoin otti minut upeasti huomioon.

Toisella kerralla sainkin sitten jo monta kertaa ;) Kyllä seksi yhdistettynä rakkauteen on jotain niin ihanaa että kun molemmat puolet pelaa niin ei voi muuta kuin olla onnellinen että sen on saanut kokea.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat