Onko täällä teiniäitejä?

Vierailija

Minkä ikäisenä sait vauvan? Miten pärjäsit? Missä asuit? Oliko vauvan isä mukana kuvioissa?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vaikka lapsen isän kanssa ette olisi yhdessä niin varmasti löydät joskus ihanan miehenmallin lapsellesi. Mukavaa joulua sinulle :) 9

Vierailija

kaverit hävisi tai sitten minä hävisin en oikein itsekkään tiedä miten kävi. Miehestä ero kun lapsi oli 6kk.. pärjätty on mutta välillä tulee hetkiä että voi kun olisi lapseton..

Vierailija

Esikoinen syntyi ollessani 17v. Kaksoset sain 18-vuotiaana ja 20-vuotiaana saimme kuopuksemme. Isä oli ja on yhä edelleen kuvioissa. Mies osti omakotitalon ennen esikoisen syntymää ja tässä yhä edelleen asumme. Mielestäni pärjäämme mainiosti.

Vierailija

sain lapseni 18v ja nyt ikää 21 ja joka päivä mietin mitä ihmettä silloin ajattelin kun ehkäisystä huolimatta tulin raskaaksi ja päätin pitää lapsen.

Tietenkin rakastan lastani, mutta olen sitä mieltä, että myöhemmin olisi voinut tulla.

Ei se elämä olekkaan sitä mitä raskausaikana kuvittelin. Ero tuli miehestä vajaa vuosi sitten ja kiitos ihanan auttavaisen äitini olen pärjännyt.

Koulut jäi kesken, kaverit katosivat ja mies muuttui vauva ajan jälkeen.

Rakastan kuitenkin lastani ja parhaani mukaan elämme. Silti iltaisin yksinäisyydessä ajattelen kaikkia ikäisiäni joiden ei tarvitse kantaa vastuuta kuin itsestään.

Vierailija

15-vuotias kun sain ensimmäisen lapsen. Vahinkohan se oli, mutta hyvä sellainen. Yksin pärjäilin ja hyvin. Llapsen isä jatkoi muiden kanssa lisääntymistä eikä ole lapsesta kiinnostunut. Nyt olen naimisissa, ensimäinen lapsi 6-vuotias ja toista odotan. Taidan olla nuorimmasta teini-äiti päästä täällä...:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat